  • 1. Data: 2002-09-15 14:55:59
    Temat: emigrujac z pekao sa...
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    ...skierowalem swoj wzrok na Lukas Bank. i nawet zlozylem akces via
    net na e-konto pro. jednak mam maly problem - co zrobic z kontami
    walutowymi, ktore mialem podpiete do rachunku w pekao? jest tam pare
    USD i Euro, ktore niekoniecznie chcialbym zamieniac na zlotowki. teraz
    leżą na lichym procencie jako lokaty (sporadycznie stan jest
    powiekszany przelewami z zagranicy).
    lukas - jesli dobrze obejrzalem ich www - nie prowadzi subkonta w
    walutach wymienialnych.
    co radzicie?
    eurokonto plus w Pekao SA chce przeksztalcic w zwykly ror i mam
    wrazenie, ze nie kalkuluje sie miec tam ror-ow w walucie, poniewaz
    odsetki sa naliczane raz w roku.

    acha, strace tez zapewne mastercarda...

    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 2. Data: 2002-09-15 16:21:38
    Temat: Re: emigrujac z pekao sa...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Laik wrote:
> [...]
    > net na e-konto pro. jednak mam maly problem - co zrobic z kontami
    > walutowymi, ktore mialem podpiete do rachunku w pekao? jest tam pare
    jaki problem zostawić? ja zamknąłem ROR w BZ WBK, walutowe zostały, nawet
    został podgląd bezpłatny przez net - nie możesz tak?

    > lukas - jesli dobrze obejrzalem ich www - nie prowadzi subkonta w
    > walutach wymienialnych.
    nie prowadzi