    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank wybrac???????
    Date: Sun, 15 Sep 2002 20:24:48 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-237.icpnet.pl

    On Sun, 15 Sep 2002 18:59:43 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "kijan" <U...@k...com> napisał w wiadomości
    >znalazlem
    >
    >Idź do biura maklerskiego i kup jednostki uczestnictwa funduszy
    >inwestycyjnych.

    Albo nawet kup przez internet (tylko do szkrzynki pocztowej trzeba sie
    bedzie przejsc :-)).
    Z tym, ze bez ryzyka to sa fundusze gotowkowe (np. DWS pieniezny,
    skarbiec KASA) albo obligacji (DWS dluzny, Skarbiec Obligacja itp).
    Na akcyjnych i zrownowaznych sie poki co glownie traci.

    PS, te fundusze ktore wymienilem nie maja tez zadnej prowizji za
    nabycie ani umozenie. Co oczywiscie nie znaczy, ze uwzgledniajac
    wzrost wartosci jednostki inny fundusz z prowizja przy zakupiu nie da
    ostatecznie lepszej stopy zwrotu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl