  • 11. Data: 2002-09-16 08:43:37
    Temat: Re: jaki bank wybrac???????
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    news:am2m4n.3vsgtb1.1@rab.thg...
    > Może obligacje skarbowe? Raczej bezpieczne :) i nie płacisz "belkowego".

    Za 20 tys ???
    Na tym trzeba się dobrze znać , (bo nie każda przyniesie duży zysk po 2
    latach)
    A "Belkowe" jest od wszystkiego!

  • 12. Data: 2002-09-16 10:07:10
    Od: r...@c...pl

    > Za 20 tys ???
    > Na tym trzeba się dobrze znać , (bo nie każda przyniesie duży zysk po 2
    > latach)
    > A "Belkowe" jest od wszystkiego!

    Belkowego nie ma od zamkniętych funduszy powierniczych. Pojawiają sie takie
    oferty, trzymają pieniądze do końca 2003 po czym je wukupują a po drodze można
    ich jednostki sprzedać na giełdzie, w rezultacie cała operacja jest traktowana
    jak inwestycja giełdowa od której odatku nie ma. Niestety nie wiadomo jeszcze
    jak to działa choć kilka takich funduszy juz pracuje < Bez kombinacji polecam
    Fundusz powierniczy ING lub DWS , na razie nie narzekam >.
    radon

  • 13. Data: 2002-09-16 14:30:03
    Od: "Waldman" <y...@w...pl>

    Chyba raczej na pewno.