  • 1. Data: 2003-07-25 08:11:09
    Temat: ...jaki bank, jakie konto? (tendencyjne)
    Od: "J@ck" <j...@o...pl>

    Witam,
    Proszę o radę jaki bank wybrać?
    Założenia główne:
    - zero prowizji za prowadzenie
    - administracja przez internet za free
    - pobieranie każdej kwoty z bankomatu za frre
    - największa sieć obsługujących bankomatów
    - bez limitu wpłaty miesięcznej
    ...może jakieś ciekawe dodatki ???
    Pzdr. J@ck

  • 2. Data: 2003-07-25 08:17:26
    Temat: Re: ...jaki bank, jakie konto? (tendencyjne)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    J@ck wrote:
    > ...może jakieś ciekawe dodatki ???

    Taak. Jeszcze za zalozenie tam konrta dostaje sie 10000 zl.
    Mysle zewszystkie twoje wymagania spelnia jakies CitiGold czy tym podobne
    konto, ale nie wiem czy masz tyle kasy, zeby tam sobie konto zalozyc (bo je
    juz pewnie dawno bys mial).

    W sumie gdyby nie ta najwieksza siec to mBank, ale moze i Inteligo bedzie ok
    (100 zl t zade limit wplat ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-25 08:30:23
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik J@ck napisał:

> [...]
    > - administracja przez internet za free
    > - pobieranie każdej kwoty z bankomatu za frre
    > - największa sieć obsługujących bankomatów

    Polecam e-konto pro w Lukasie - spełnia warunki.

    Łukasz

  • 4. Data: 2003-07-25 09:19:08
    Od: marek <f...@f...pl>

    Łukasz Stawicki wrote:

    > Polecam e-konto pro w Lukasie - spełnia warunki.

    No prawie spełnia.

    * Oprocentowanie rachunku bieżącego 3,5%

    * Oprocentowanie lokat do 4,6%

    * Prowadzenie konta 7 zł (0 zł)*

    * Dostęp do konta przez internet i telefon 0 zł

    * Zabezpieczenie dostępu do konta tokenem 0 zł

    * Wydanie karty płatniczej VISA Electron 0 zł

    * Wydanie karty kredytowej VISA Classic z nieoprocentowanym kredytem do
    51 dni 0 zł

    * Wszystkie wpłaty na konto 0 zł

    * Wypłaty z ponad 1000 bankomatów
    (Euronet i BZ WBK) w całej Polsce 0 zł

    * Przelewy i zlecenia wykonywane przez internet i telefon 0 zł

    * Miesięczne wyciągi z konta 0 zł

    Oraz dodatkowo:

    * możliwość negocjowania oprcentowania lokat przez internet i telefon

    * atrakcyjna pożyczka w koncie już od 13,9%

    * możliwość korzystania z sieci placówek bankowych

    Uwaga:
    * opłata miesięczna 7 zł nie będzie pobierana jeśli średnie saldo na
    koncie (rachunek bieżący + lokaty) będzie wyższe niż 5000 zł.

    pzdr

  • 5. Data: 2003-07-25 09:24:58
    Od: "J@ck" <j...@o...pl>

> [...]
    > juz pewnie dawno bys mial).
    >
    > W sumie gdyby nie ta najwieksza siec to mBank, ale moze i Inteligo bedzie

    ... hmm, kazda rada warta przemyslenia - dzieki,
    w mBanku juz mam tylko tak jak piszesz bankomaty sa problemem,
    zastanawiam sie nad VW, ale chca 1,5 za wyplaty do 400 (tylko nie kumam, co
    znaczy WSZYSTKIE bankomaty,
    bo chyba nie kazde urzadzenie zwane bankomatem, bez wzgledu na barwy dla
    ktorych pracuje?)
    ... a Inteligo ile i jakie bankomaty?

  • 6. Data: 2003-07-25 09:42:38
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Właśnie wszystkie bankomaty.
    ^^^^^^^^

    pozdrawiam

    eha

  • 7. Data: 2003-07-25 09:43:00
    Od: Rafal <n...@e...adress.is.given>

    "J@ck" <j...@o...pl> wrote in news:bfqsvp$eu9$1@news.onet.pl

    > ... hmm, kazda rada warta przemyslenia - dzieki,
    > w mBanku juz mam tylko tak jak piszesz bankomaty sa problemem,

    Co za bzdura, srednio co 2-gi bankomat obsluguje mBank (czli Vise)

  • 8. Data: 2003-07-25 09:51:09
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    ?ukasz Stawicki <g...@i...pl> napisa?(a):

    > U?ytkownik J@ck napisa?:

    Najblizej tych wymagan i najbardziej dostepne bedzie konto e-direct standard w VW
    Bank. VW nie ma wlasnej sieci bankomatow. I tak jak pisza, niezaleznie z ktorego
    urzadzenia korzystasz, pobieraja prowizje 1,50, jesli pobierasz ponizej 400. A jesli
    bierzesz 400 i wiecej na raz, to wtedy jest za darmo. Mozna wiec spokojnie cala lub
    pol pensji pobrac (zalezy ile sie zarabia, przyjmuje, ze srednio kazdy ma po
    800/mies.).

  • 9. Data: 2003-07-25 09:57:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal wrote:
    > Co za bzdura, srednio co 2-gi bankomat obsluguje mBank (czli Vise)

    Ale za odpowiednia oplata ;)

  • 10. Data: 2003-07-25 10:20:56
    Od: "D0m3L" <d...@...pl.NOSPAM>

    Użytkownik "J@ck" <j...@o...pl> napisał...
    > ... a Inteligo ile i jakie bankomaty?

    W sieci bankomatow PKO BP - oplaty nie pobieraja.
    W sieci bankomatow Euronet w kraju - 4,50zl
    Wypłata w innych bankomatach w kraju - 4,50zł
    Wypłata w bankomatach za granicą - 2% min. 8,50

    Pozdrawiam!
    D0m3L

    --
    muuu http://www.fx4.pl/user.php?user=6100 muu