  • 11. Data: 2003-07-25 12:26:34
    Temat: Re: ...jaki bank, jakie konto? (tendencyjne)
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    J@ck wrote:
    > Witam,
    > Proszę o radę jaki bank wybrać?
    > Założenia główne:
    > - zero prowizji za prowadzenie
    > - administracja przez internet za free
    > - pobieranie każdej kwoty z bankomatu za frre
    (..) :)
    > - bez limitu wpłaty miesięcznej
    > ...może jakieś ciekawe dodatki ???
    > Pzdr. J@ck

    mbank i zaden inny ;)

    --
    Adik

  • 12. Data: 2003-07-26 07:46:14
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    > * Wydanie karty kredytowej VISA Classic z nieoprocentowanym kredytem do
    > 51 dni 0 zł
    (...ciach...)
    > * atrakcyjna pożyczka w koncie już od 13,9%
    =================================
    Czy karta wydawana przez Lukas'a jest KK? Czy mozesz podac warunki, jaki
    trzeba spelnic, aby kredyt byl o%owany na DOKLADNIE 13,9?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 13. Data: 2003-07-28 09:12:52
    Od: marek <f...@f...pl>

    PL wrote:

    > Czy karta wydawana przez Lukas'a jest KK? Czy mozesz podac warunki, jaki
    > trzeba spelnic, aby kredyt byl o%owany na DOKLADNIE 13,9?

    Sorry ale ja nie jestem lukas bank, dane na temat konta u nich
    zaczerpnąłem z ich strony www. Jak wygląda dokładnie z tym kredytem w
    rachunku to nie wiem. Mam tam konto ale z kredytu nie korzystam.

    pzdr

  • 14. Data: 2003-07-29 19:08:16
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "J@ck" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - administracja przez internet za free
    > - pobieranie każdej kwoty z bankomatu za frre
    > - największa sieć obsługujących bankomatów

    W ograniczonym zakresie warunki te spelnia e-pakiet z Fortisa (wszystkie
    bankomaty bezprowizyjne, ale koniecznosc wplacania min. 300 zl miesiecznie i
    oplata miesieczna 7+1 zl).
    Myslales o jakims niestandardowym rozwiazaniu - np. edirect standard z VW
    Banku plus debetowa Visa Clasic z Pekao SA (w werzji zlotowej) - koszt 40 zl
    za rok, powyzej 400 zl bankomaty za darmo, a ponizej za 1,50 zl (przy
    wyplatach VE z VW), bezplatne wyplaty z bankomatow Pekao SA niezaleznie od
    kwoty i do tego wypukla karta do uzywania zagranica, w necie, czy taksowce.
    Oczywiscie rozwiazanie ma tez swoje wady (koniecznosc blokowania 500 zl,
    nieoprocentowany rachunek VC z opoznionym ksiegowaniem wplat itp).

    Pozdrawiam, Grzegorz