    From: "J@ck" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ...jaki bank, jakie konto? (tendencyjne)
    Date: Fri, 25 Jul 2003 11:24:58 +0200
    Sender: j...@o...pl@213.77.11.157

    > Taak. Jeszcze za zalozenie tam konrta dostaje sie 10000 zl.
    > Mysle zewszystkie twoje wymagania spelnia jakies CitiGold czy tym podobne
    > konto, ale nie wiem czy masz tyle kasy, zeby tam sobie konto zalozyc (bo
    je
    > juz pewnie dawno bys mial).
    >
    > W sumie gdyby nie ta najwieksza siec to mBank, ale moze i Inteligo bedzie
    ok
    > (100 zl t zade limit wplat ;)
    >

    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    ... hmm, kazda rada warta przemyslenia - dzieki,
    w mBanku juz mam tylko tak jak piszesz bankomaty sa problemem,
    zastanawiam sie nad VW, ale chca 1,5 za wyplaty do 400 (tylko nie kumam, co
    znaczy WSZYSTKIE bankomaty,
    bo chyba nie kazde urzadzenie zwane bankomatem, bez wzgledu na barwy dla
    ktorych pracuje?)
    ... a Inteligo ile i jakie bankomaty?