  • 1. Data: 2003-07-25 06:50:07
    Temat: Maria Wiśniewska odchodzi z Pekao SA
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    Jak w temacie:

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1593075.html

    Kiwaczek

  • 2. Data: 2003-07-25 07:15:26
    Temat: Re: Maria Wiśniewska odchodzi z Pekao SA
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Użytkownik "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bfqjs0$2l9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak w temacie:
    >
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1593075.html
    >
    > Kiwaczek
    A jednak....wynik finansowy to nie wszystko, nawet dla glownego
    udzialowca....
    dx

  • 3. Data: 2003-07-25 08:52:39
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Kiwaczek pisze:
    >Jak w temacie:
    >
    >http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1593075.html

    "Nieoficjalnie jako powód dymisji podaje się różnice co do strategii
    rozwoju banku, jakie pojawiły się między panią prezes a włoskim
    udziałowcem banku."
    Ciekawe jaką strategię mają Włosi?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2003-07-25 09:53:06
    Temat: Re: Maria Wi?niewska odchodzi z Pekao SA
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Radek B <r...@f...inv.pl> napisa?(a):

    > "Nieoficjalnie jako powód dymisji podaje si? ró?nice co do strategii
    > rozwoju banku, jakie pojawi?y si? mi?dzy pani? prezes a w?oskim
    > udzia?owcem banku."
    > Ciekawe jak? strategi? maj? W?osi?

    Wiecej oplat?

  • 5. Data: 2003-07-25 10:03:53
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfqum2$39j$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiecej oplat?

    Oczywiście. Najważniejszy zysk
    Banku:-)

  • 6. Data: 2003-07-25 10:37:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    berdycz wrote:
    > Oczywiście. Najważniejszy zysk
    > Banku:-)

    Eee. Pewnie szykuja sie do przejecia czegos ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-07-25 11:36:11
    Temat: Odp: Maria Wiśniewska odchodzi z Pekao SA
    Od: "Vazq" <v...@i...pl>

    > Ciekawe jaką strategię mają Włosi?

    wyczyścić zarząd

    obciąć koszty stałe (pensje)

    Wiśniewską - do Unicredito na Sycylię

    sprzedać wysztkie spółki okołobnkowe - leasing, factorig, ckk itd.

    sprzedać bank najprawdopodobniej Niemcom

    i to by było na tyle

  • 8. Data: 2003-07-26 15:48:34
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Radek B wrote:
    > "Nieoficjalnie jako powód dymisji podaje się różnice co do strategii
    > rozwoju banku, jakie pojawiły się między panią prezes a włoskim
    > udziałowcem banku."
    > Ciekawe jaką strategię mają Włosi?

    Zabawnie to skomentowała moja koleżanka:
    Tam są Włosi. To nie ma prawa działać.
    ;))

    Żeby nie było, że nacjonalizm: jej chłopak jest Włochem, zresztą bardzo
    sympatyczny facet.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-07-26 18:59:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bfu7ko$30ta$...@f...acn.pl,
    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl>:

    > Zabawnie to skomentowała moja koleżanka:
    > Tam są Włosi. To nie ma prawa działać.
    > ;))
    >
    > Żeby nie było, że nacjonalizm: jej chłopak jest Włochem

    No to widać koleżanka wie, co mówi ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-07-26 23:57:02
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Robert wrote:

    > No to widać koleżanka wie, co mówi ;)

    A fe! :)
    Ona dobrze zna Włochy i Włochów - i stąd jej komentarz, podyktowany
    zresztą wizytą w Pekao; a w pozostałe sprawy nie mam powodu wnikać :))
    Poza tym - OT i NTG :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl