  • 1. Data: 2003-07-24 21:36:58
    Temat: w jakim banku zalozycz konto firmowe
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    Witam !

    Pytanie jak w temacie. W jakim banku warto założyć konto dla firmy ? Jakimi
    kryteriami kierować się przy wyborze ?

    z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2003-07-24 21:58:58
    Temat: Re: w jakim banku zalozycz konto firmowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kornik wrote:
    > Pytanie jak w temacie. W jakim banku warto założyć konto dla firmy ?
    > Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze ?

    A jakiej firmy?
    Osobowej czy kapitalowej?
    Czym sie spolka bedzie zajmowac, jak rozliczac z kontrachentami, czy
    prowadzic bedziesz dizlalnosc tylko w Polsce, z jakiego miasta jestes, kto
    ma miec dostep do konta i tym podobne pytania.

    Na zadane u gory przez ciebie pytanie moge napioisac - w najblizszym banku
    ;)

  • 3. Data: 2003-07-24 21:59:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A jakiej firmy?
    Osobowej czy kapitalowej?
    Czym sie spolka bedzie zajmowac, jak rozliczac z kontrahentami, czy

  • 4. Data: 2003-07-24 22:08:32
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    Dzieki za szybki odzew

    > A jakiej firmy?
    > Osobowej czy kapitalowej?

    Eeeno...Jak bym zakładał SA, albo inne ZOO, to stac by mnie bylo na porade
    finanasowa.
    Zdalem sie na wasza inteligencje Juz prostuje: indywidualna działalność
    gospodarcza.

    > Czym sie spolka bedzie zajmowac, jak rozliczac z kontrahentami, czy
    Komputery i okolice.

    > prowadzic bedziesz dizlalnosc tylko w Polsce, z jakiego miasta jestes, kto
    > ma miec dostep do konta i tym podobne pytania.
    Tylko w Polsce, dolny śląsk.

    > Na zadane u gory przez ciebie pytanie moge napioisac - w najblizszym banku
    Hmmm... a koszty obsługi, jakość usług, "przygody" z bankiem, na co zwracać
    uwagę.

    Odpowiedziałeś mi stosując tylko 1 kryterium, odległość do oddziału tegoż
    banku, a przecież to nie wszystko.

    Dzieki za szybka odpowiedz

  • 5. Data: 2003-07-24 23:44:34
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Odpowiedziałeś mi stosując tylko 1 kryterium, odległość do oddziału tegoż
    > banku, a przecież to nie wszystko.

    na dolnymśląsku jest miejscowości od groma i ciut.
    Skoro pytasz na grupie to pewnie chciałbyś mieć dostęp przez Internet.
    I jest tego jeszcze trochę.

    archiwum grupy może być najlepszą lekturą

    Stryket

  • 6. Data: 2003-07-25 05:32:45
    Od: g...@p...onet.pl

    > Witam !
    >
    > Pytanie jak w temacie. W jakim banku warto założyć konto dla firmy ? Jakimi
    > kryteriami kierować się przy wyborze ?
    >

    > z góry dzięki za pomoc

    Najlepsze i najtańsze bo praktycznei bez żadnych opłat i najwygodniejsze bo
    zarządzasz nim sobie z komputerka w domu jest konto firmowe w mBanku

  • 7. Data: 2003-07-25 07:11:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie. W jakim banku warto założyć konto dla firmy ?
    Jakimi
    > kryteriami kierować się przy wyborze ?

    w mBanku mBiznes konto

    jeśli będziesz wdzięczny, że jako jedyny udzieliłem konkretnej odpowiedzi :)
    przyślij maila jak się zdecydujesz - podam ci link, tak, abym i ja z tego
    miał jakąś korzyść (prowizja od mBanku :))

    :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-07-25 07:41:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kornik wrote:
    > Eeeno...Jak bym zakładał SA, albo inne ZOO, to stac by mnie bylo na
    > porade finanasowa.
    > Zdalem sie na wasza inteligencje Juz prostuje: indywidualna
    > działalność gospodarcza.

    He. O to chodzi, ze w niektorych bankach nie mozesz wszystkich rodzajow
    spolek nawet osobowych zalozyc

    Czyli jak rozumiem beda placic ci gotowka, a nie przelewem?

    > Odpowiedziałeś mi stosując tylko 1 kryterium, odległość do oddziału
    > tegoż banku, a przecież to nie wszystko.

    Zartowaelm ;)

    Jesli wiekszosc kasy mialbys przelewami to wybieraj mBank mBIZNES albo VW
    Bank direct

    Jesli bedziesz mial kase do lapy - to wydaje mi sie, ze najlepszym
    rozwiazaniem moze byc Inteligo (wplacasz w kazdje placowce PKO BP).

    zobacz czy masz w poblizu jeszcze placowki MultiBanku lub Nordea Banku -
    jesli sa wzglednie blisko to tam calkiem fajne te konta maja.

    Duzych bankow nie polecam. nie ma po co wydawac kasy. Ewentualnie mozesz
    sprawdzic cos w PKO BP.

    Pamietaj, ze zawsze mozesz miec dwa konta firmowe (zglaszasz je do USu) i np
    w Inteligo wplacasz kase, a z mBanku za free przelewasz na US i ZUS. VW Bank
    direct tez jest fajny pod tym wzgledem

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-07-25 13:42:32
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > na dolnymśląsku jest miejscowości od groma i ciut.
    > Skoro pytasz na grupie to pewnie chciałbyś mieć dostęp przez Internet.
    > I jest tego jeszcze trochę.
    >
    > archiwum grupy może być najlepszą lekturą

    Czytałem archiwum grupy wczoraj, jednak pozera to za duzo czasu. :(

    Przez internet byłoby ok, ale niekoniecznie. Moze jest jakis bank o podobnej
    ofercie do internetowych istnieje ?

    To co mi sie rzucilo w oczy czytajac archiwum to potwierdzenie dokonania
    przelewu, np. na ZUS. to w mbanku kosztuje 5 zł. Czy takie potwierdzenia sa
    potrzebne ? W jakich sytuacjach takie potwierdzenie sa potrzebne, a w jakich
    się przydaja ?

    pzdr
    kornik