  • 1. Data: 2005-01-20 08:21:31
    Temat: jaki bank dla stowarzyszenia?
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    Witam

    Prosze szanownych grupowiczow o rade.
    Ktore banki oferuja rachunki dla stowarzyszen, istotnym aby bylo tanio
    (najlepiej bezplatnie) i obsluga przez internet.
    Wiem ze volkswagen oferuje taka usluge, lecz z uwagi na brak kompetencji
    obslugi wolalbym wybrac inny.
    Myślę ze kontak osobisty tez moze sie przydac, wiec dodam ze teren gornego
    slaska.

    Pozdrawiam i oczekuje pomocy.
    grzess

  • 2. Data: 2005-01-20 09:06:38
    Temat: Re: jaki bank dla stowarzyszenia?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    grzess napisał(a):

> [...]
    > obslugi wolalbym wybrac inny.
    > Myślę ze kontak osobisty tez moze sie przydac, wiec dodam ze teren gornego

    PKO BP, wspólny cel, bodajże 14 PLN miesięcznie

    My też mamy konto w Pekao SA. Ktoś się dogadał z oddziałem, że oni nam
    zrobią prezentację produktów, a później konto będzie za darmo.
    Oczywiście nikt konta prywatnego u nich nie założył :)