  • 1. Data: 2002-10-10 14:50:45
    Temat: jak ulokowac pieniadze
    Od: "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl>

    tak jak w temacie jak ulokowac 6 tys zl na rok zeby na tym zarobic
    za wszystkie sugestie z gory dziekuje

    --
    "NADGORLIWOSC JEST GORSZA OD FASZYZMU"

  • 2. Data: 2002-10-10 15:16:31
    Temat: Re: jak ulokowac pieniadze
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak jak w temacie jak ulokowac 6 tys zl na rok zeby na tym zarobic
    > za wszystkie sugestie z gory dziekuje

    Najlepiej tak zeby nie zaplacic belkowego

    RPiskozub

  • 3. Data: 2002-10-10 15:42:57
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ao45jp$jk4$1@zeus.polsl.gliwice.pl>, RAFI wrote:
    > Użytkownik "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Hmm wydaje mi sie ze to jest drobna suma, zeby naprawde w jakies sensowne
    cos ulokowac - zyski nie beda o wiele wieksze niz np lokata bankowa.
    Ja proponuje Ci lokate hmm no np w mBanku lub innym wirtualnym banku. Co
    prawda bedziesz placil belkowe, ale to juz jest nie ten czas zeby go
    omijac i nie te pieniadze.

    zakladajac ze przez rok bedzie np 6% (optymistyczna wersja)
    to na lokacie zarobisz jakies 300PLN a belkowe Ci zabierze jakies 75 PLN.
    Oczywiscie jak cos dolozysz to procenty beda wieksze :)

  • 4. Data: 2002-10-10 15:54:26
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Polecam fundusze inwestycyjne (zobacz w www.efund.pl), w funduszach dluznych
    i pienieznych mozesz miec wiekszy zysk niz w banku (oczywiscie w akcyjnych
    tez, ale tutaj ryzyko jest najwieksze).

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 5. Data: 2002-10-10 16:44:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak jak w temacie jak ulokowac 6 tys zl na rok zeby na tym zarobic
    > za wszystkie sugestie z gory dziekuje

    5% ROCZNIE, to ok. 300 zł i o takich zyskach możesz mysleć.
    Jak chcesz wiecej musisz ryzykować, a to się wiąze z mozliwą stratą.
    Ile jesteś gotów stracic ????

  • 6. Data: 2002-10-10 17:50:53
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Pekao SA planuje wyemitowac zerokuponowe obligacje, sprzedac je przez gielde
    i podobno w dzien wykupu odkupic rowniez przez gielde. Spowoduje to, ze
    zyski z obligacji nie beda opodatkowane. Beda to obligacje 6-o lub 9-o
    miesieczne.

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2002-10-11 09:29:45
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 19:50:53 +0200, "wkg" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >i podobno w dzien wykupu odkupic rowniez przez gielde. Spowoduje to, ze
    >zyski z obligacji nie beda opodatkowane. Beda to obligacje 6-o lub 9-o
    Jestes pewnien, ze to Pekao a nie BZWBK?

    Pozdrawiam
    BartekB

  • 8. Data: 2002-10-11 10:35:41
    Od: "km1717" <k...@p...onet.pl>

    > Jestes pewnien, ze to Pekao a nie BZWBK?
    >
    > Pozdrawiam
    > BartekB

    Pewien nie jestem, to sa dopiero plany. Pekao chce wyemitowac papiery za 2
    mld a BZWBK za 600 mln - o ile pamietam

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-10-11 11:19:43
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    km1717 napisal:

    > [...] Pekao chce wyemitowac papiery za 2
    > mld a BZWBK za 600 mln - o ile pamietam

    Dokladnie tak:
    bzwbk http://www.parkiet.com/news/druk.jsp?idn=253800 i
    pekao http://www.parkiet.com/news/druk.jsp?idn=255433

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 10. Data: 2002-10-15 12:49:26
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 5% ROCZNIE, to ok. 300 zł i o takich zyskach możesz mysleć.
    > Jak chcesz wiecej musisz ryzykować, a to się wiąze z mozliwą stratą.

    Może ja również się "podłączę" do rozmowy - zniósłbym stratę 600 zł (10%).
    Co mógłbyś polecić?

    --
    pozdrawiam