  • 1. Data: 2002-10-10 12:20:23
    Temat: Ile idzie przelew BSK->Fortis?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Mam problem...
    Ojciec przelewał pieniądze na moje konto - przez BSK Online.
    Ja mam konto w fortisie...

    Przelew wysłany wczoraj rano, a ja nadal nie widzę pieniędzy na koncie :-|

    Czy to możliwe?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-10-10 12:27:02
    Temat: Re: Ile idzie przelew BSK->Fortis?
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja mam konto w fortisie...
    >
    > Przelew wysłany wczoraj rano, a ja nadal nie widzę pieniędzy na koncie :-|

    mozliwe. BSK ktory stal sie teraz ING i calkowicie odmienil swa oferte w
    przypadku standardowego konta (za 7zl/m-c) wysyla przelewy w tym samym dniu
    o ile sa zlozone do 8 rano... Jesli twoj ojciec zlozyl pozniej to przelew
    wyszedl dopiero dzisiaj i znajdzie sie na koncie w Fortisie pewnie ok.
    15-16. Podziekuj ING za "opieke" nad twoimi pieniedzmi...

    D.

  • 3. Data: 2002-10-10 12:33:37
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 10 Oct 2002 14:27:02 +0200, Dave napisał(a):

> [...]
    >wyszedl dopiero dzisiaj i znajdzie sie na koncie w Fortisie pewnie ok.
    >15-16. Podziekuj ING za "opieke" nad twoimi pieniedzmi...

    Uspokoiłeś mnie trochę :-)
    Przestraszyłem się że zaszła np. pomyłka w numerze konta albo coś w tym
    rodzaju... A kasa jest mi potrzebna na jutro, więc byłoby to dość bolesne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl