  • 1. Data: 2002-10-10 12:22:40
    Temat: VE Aquarius MultiBanku
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Czy gdzieś można już zobaczyć jak wyglada ta karta? Sprawdzałem na stronach
    Multi, ale nigdzie nie zauważyłem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-10 16:35:32
    Temat: Re: VE Aquarius MultiBanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 14:22:40 +0200, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >Czy gdzieś można już zobaczyć jak wyglada ta karta?

    Tutaj oczywiscie :)
    http://www.karty.3a.pl/inne.html

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2002-10-12 10:50:52
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Tutaj oczywiscie :)
    >http://www.karty.3a.pl/inne.html

    Dzięki, Wojtek. Chociaż muszę przyznać, że już ją widziałem... w moim
    portfelu. To zresztą rekord świata: 9 października mi ją wystawili, a już 11
    doszła. Zresztą PIN doszedł tego samego dnia, mimo że był wysłany 10. Wychodzi
    na to, że Poczta Polska wyrobiła się w jeden dzień z Łodzi do Warszawy. Co
    jest sensacją, bo zawsze było inaczej. Wysyłali np. 1, to przesyłka trafiała
    do mnie koło 10.
    A tak BTW: może wiesz jakie będą warunki na VC kredytową? Pytałem na infolinii
    Multi, ale niczego się nie dowiedziałem.

  • 4. Data: 2002-10-12 11:35:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 12 Oct 2002 12:50:52 +0200, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >Dzięki, Wojtek. Chociaż muszę przyznać, że już ją widziałem... w moim
    >portfelu. To zresztą rekord świata: 9 października mi ją wystawili, a już 11
    >doszła. Zresztą PIN doszedł tego samego dnia, mimo że był wysłany 10.

    A kiedy karte zamawiales ?

    >A tak BTW: może wiesz jakie będą warunki na VC kredytową? Pytałem na infolinii
    >Multi, ale niczego się nie dowiedziałem.

    Jeszcze odrobinke cierpliwosci :)

  • 5. Data: 2002-10-12 12:39:23
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >A kiedy karte zamawiales ?

    Już dawno, nawet dokładnie nie pamiętam, ale jakoś tak zaraz jak pojawiło się
    konto Aquarius. Tyle, że trzeba było czekać, bo tych kart jeszcze nie było.