  • 1. Data: 2003-11-20 20:06:48
    Temat: jak przyspieszyc zakladanie Inteligo?
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    Witam Grupowiczow!
    Mam male pytanie -jak przyspieszyc zakladanie konta Inteligo? 7,11 zlozylam
    internetowy wniosek no i po pol godzinie zadzwonila Pani z potwierdzeniem
    danych, ale do tej pory nikt wiecej :(
    Bardzo mi zalezy na szybkim uzyskaniu numeru konta, gdyz w nastepnym
    tygodniu mam wyplate i nie mam na co jej przelac?
    Czy moze ktos wie, co zrobic aby przyspieszyc ten proces? Napisalm juz maila
    do Inteligo z mala skarga-ale nikt sie nie odezwal.
    Pomozcie!

    --
    ( )''. .''( )
    ( (Y) )

  • 2. Data: 2003-11-20 20:14:44
    Temat: Re: jak przyspieszyc zakladanie Inteligo?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kasia A napisał:

> [...]
    > Czy moze ktos wie, co zrobic aby przyspieszyc ten proces? Napisalm juz maila
    > do Inteligo z mala skarga-ale nikt sie nie odezwal.

    Ja do nich dzwonilem 3 razy. Ale nie sadze, ze to przyspieszylo
    cokolwiek, mimo ze mowili o wpisaniu mnie na jakas liste priorytetowa (a
    co to za cholera jest w ogole?). Zakladanie konta trwalo okolo trzech
    tygodni.

    Mozesz spokojnie zadzwonic do Inteligo. 800121121. Gdy automat zapyta o
    kod uzytkownika podaj cokolwiek konczac #. Po trzeciej probie polaczy
    Cie z konsultantem.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-20 20:32:46
    Od: "Szanna" <n...@h...com>

    Witam!
    Chyba mialam szczescie poniewaz wniosek internetowy zlozylam 10.XI. po 5
    min. zadzwonila
    panienka, a 15.XI mialam juz karte w domu.Kurier mial zadzwonic aby sie
    umowic
    na odbior umowy i kart ale przyjechal z nienacka w sobote i stwierdzil,
    ze w soboty rozwoza bez dzwonienia.
    Akcja blyskawiczna. Zabral ze soba podpisana umowe i polecial.
    Zadzwonilam do konsultanta ( polaczenie od razu ) i po 3 min. mialam
    juz aktywna karte.

    Szanna

  • 4. Data: 2003-11-20 21:05:32
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mam male pytanie -jak przyspieszyc zakladanie konta Inteligo?

    To ta unikalna jakość Inteligo. Nie zapominaj, że zdecydowałaś się założyc
    konto w PKO BP ;-)))))
    Tak,tak Bartol - to do Ciebie ;-)))

    BP,NNMSP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-20 21:24:45
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    Kasia A wrote:
> [...]
    > zlozylam internetowy wniosek no i po pol godzinie zadzwonila Pani z
    > potwierdzeniem danych, ale do tej pory nikt wiecej :(

    Ja zadzwonilem 11.11 i dzisiaj dostalem karte wiec chyba poprostu masz pecha
    ;(.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 6. Data: 2003-11-20 21:59:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To ta unikalna jakość Inteligo. Nie zapominaj, że zdecydowałaś się założyc
    > konto w PKO BP ;-)))))
    > Tak,tak Bartol - to do Ciebie ;-)))

    He, he, he, jakbym nie pisal, ze mi konto 3 tygodnie zakladali. Ale i
    tak lepiej niz w mBanku. Tam mi w ogole nie zalozyli. :-P

    Bartol

  • 7. Data: 2003-11-20 22:14:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > He, he, he, jakbym nie pisal, ze mi konto 3 tygodnie zakladali. Ale i
    > tak lepiej niz w mBanku. Tam mi w ogole nie zalozyli. :-P

    Odmówili Ci ;-))) ? No w sumie im się nie dziwię ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-20 23:02:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > założyc

    > Odmówili Ci ;-))) ? No w sumie im się nie dziwię ;-)))

    Nie dalem im nawet cienia szansy na jakakolwiek satysfakcje. Taki
    jestem. :-P

    Bartol

  • 9. Data: 2003-11-21 00:23:52
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Glenn wrote:

    > To ta unikalna jakość Inteligo. Nie zapominaj, że zdecydowałaś się założyc
    > konto w PKO BP ;-)))))
    Coż, u mnie operacja trawała całe 7 dni od złożenia wniosku do
    wczorajszego aktywowania konta. Pełna kultura, żadnego kserowania,
    odsyłania itp. i to w PKO BP ;-)

    Zbyszek