  • 1. Data: 2003-01-14 05:35:33
    Temat: jak przelać 150$ do USA na prywatne konto ?
    Od: "'" <h...@p...onet.pl>

    Mam przelać 150$ na konto osoby prywatnej w USA
    1.jak i gdzie to wykonać najtaniej ?
    2.Ile to kosztuje ?
    Proszę o wypowiedzi osoby które to 'przerabiały' :-)

    THX
    Robert Wilk

  • 2. Data: 2003-01-14 09:25:23
    Temat: Re: jak przelać 150$ do USA na prywatne konto ?
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    np tu https://www.bidpay.com/pricing.asp

  • 3. Data: 2003-01-14 14:00:13
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:b00l1j$foa$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "'" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > np tu https://www.bidpay.com/pricing.asp

    Q.Does BidPay.com handle transactions that are not auction related?
    A. No. The BidPaySM service is intended only for auction payments.

  • 4. Data: 2003-01-15 02:54:36
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Wyslij przez www.paypal.com

  • 5. Data: 2003-01-15 10:39:44
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Majus74" <g...@p...onet.p> napisał w wiadomości
    > Wyslij przez www.paypal.com

    Z tego co wiem to paypal jest dla polakow niedostepny, sprobuj przez
    neteller www.neteller.com

    Marcin Doliwa

  • 6. Data: 2003-01-16 15:57:23
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mam przelać 150$ na konto osoby prywatnej w USA
    > 1.jak i gdzie to wykonać najtaniej ?
    > 2.Ile to kosztuje ?
    > Proszę o wypowiedzi osoby które to 'przerabiały' :-)

    Jedno pytanko. Czy musi byc to koniecznie przelew, czy moze byc np. czek ?

  • 7. Data: 2003-01-18 09:42:58
    Od: pawel <p...@n...pl>

    ustal z tym gosciem przez email , czy odpowiada mu
    "money order"
    z American Express ,, lub City Bank ,
    a oplaty Ty lub on znajdziecie na WWW. w usa.

  • 8. Data: 2003-01-18 09:47:53
    Od: pawel <p...@n...pl>

    poprawka mial byc "citibank" !!!!!!!!