  • 11. Data: 2017-06-06 09:07:16
    Temat: Re: jak placic w Danii - cd.
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Co to jest to "rurzowe t"?

    T-Mobile Usługi Bankowe, taki bank, dawniej Alior Sync. Różowe, bo mają
    koszmarny różowo-fioletowy wygląd strony www, taki w barwach T-Mobile.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2017-06-06 10:23:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie bank, tylko oddział aliora, który udaje, że aliorem nie jest.
    Powstał po to, żeby d. era nie musiała już sama sponsorować "smartfonów za złotówkę"
    - teraz na taką zabawkę bierze się kredyt w aliorze (często o tym za bardzo nie
    wiedząc).

  • 13. Data: 2017-06-06 13:14:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warto to-to (brak opłat)?

    -----

  • 14. Data: 2017-06-07 11:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    Mirek Ptak <n...@n...pl> Wrote in message:

    >Na stacjach raczej nie dziala ... trzeba prawie zawsze odwiedzac
    > kantorek i robic przedplate - kiedys juz to cwiczylem.

    No prosze, a u nas na Neste dzialaly obie i nawet kantorka nie bylo.

    >Ale w sklepach chyba bedzie ok, choc to jest karta debit (a nie
    >credit)

    Sklep wie, ile pobiera, a stacja nie wie.

    J.

  • 15. Data: 2017-06-08 16:40:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 6 Jun 2017 16:00:43 +0200 (GMT+02:00), marek
    <mularek@o2_wytnij.pl> wrote:

    >Ale w sklepach chyba bedzie ok, choc to jest karta debit (a nie credit)
    Mimo że jest debit to na pytanie sprzedawcy w USA debit/credit
    odpowiada się credit i wtedy idzie. Ilekroć (na początku używania)
    mówiłem że debit to nie szło. Potem już mówiłem credit i było dobrze.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 16. Data: 2017-06-12 11:25:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 16:00, marek pisze:
    > Na stacjach raczej nie dziala ... trzeba prawie zawsze odwiedzac

    Z mojego doświadczenia tak gdzieś co 10 stacja nie przyjmowała naszego
    kodu pocztowego jako ZIP :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak