  • 1. Data: 2017-06-01 14:34:31
    Temat: zdolnosc kredytowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/18-mln-z%C5%82otych-d%C5%82ugu-pos%C5%82anki
    -pis/ar-BBBJg8c

    Poslanka zadluzona na 18 mln zl ... ciekawe jak splaci, bo przeciez
    nie z sejmowej pensji, nawet jakby miala byc dozywotnia :-)

    co prawda jak zajrzec w oswiadczenie
    http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/posel.xsp?id=007&type=A

    to cos trudno mi sie doliczyc tych 18 mln, glowny kredyt to 5mln w
    skok stefczyka, a wszystko to i tak dlugi po mezu ... ale ze mu tak
    bank dal bez zabezpieczenia ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-06-01 15:26:57
    Temat: Re: zdolnosc kredytowa
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-01 o 14:34, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > to cos trudno mi sie doliczyc tych 18 mln, glowny kredyt to 5mln w skok
    > stefczyka, a wszystko to i tak dlugi po mezu ... ale ze mu tak bank dal

    'Najlepsze interesy robi się na słomianych inwestycjach'

    http://wyborcza.pl/politykaekstra/1,132907,17754775,
    Krolowa_pierza_i_puchu.html

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-06-02 01:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > to cos trudno mi sie doliczyc tych 18 mln, glowny kredyt to 5mln w
    > skok stefczyka, a wszystko to i tak dlugi po mezu ... ale ze mu tak
    > bank dal bez zabezpieczenia ? :-)

    Widac dobry człowiek był...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"