  • 1. Data: 2003-12-22 14:30:35
    Temat: jak odebrac kase w usa ?
    Od: "KJ" <k...@o...net>

    Wiem, ze mozna zalozyc jakis amerykanski system bannerowy w stylu Allegro.
    Problem w tym, jak pozniej odebrac kase z tego tytulu ? Jak oni mi wysla
    pieniadze do Polski ?

    Macie jakis pomysl ?
    Sa w USA banki internetowe jak mbank w ktorym mozna miec konto i wysylac
    pieniadze do Polski ?

  • 2. Data: 2003-12-22 14:45:24
    Temat: Re: jak odebrac kase w usa ?
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    KJ <k...@o...net> napisał(a):

> [...]
    > pieniadze do Polski ?
    > Macie jakis pomysl ?
    > Sa w USA banki internetowe jak mbank w ktorym mozna miec konto i wysylac

    Zwykle chca wysylac czekiem :)
    Moze uda Ci sie ich przekonac do e-gold albo iKobo.com

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-22 15:06:28
    Od: "pito" <p...@l...pl>

    > Moze uda Ci sie ich przekonac do e-gold albo iKobo.com

    dokladnie
    mysle ze nie powinno byc problemu zeby Ci przelali na konto ktore zalozysz
    sobie w iKobo a kaske bedziesz mial na swoim koncie od reki chocby w
    polskich bankomatach
    znajomi korzystaja i polecaja
    --
    pozdrawiam
    pito

  • 4. Data: 2003-12-22 15:38:46
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

> [...]
    >mysle ze nie powinno byc problemu zeby Ci przelali na konto ktore zalozysz
    >sobie w iKobo a kaske bedziesz mial na swoim koncie od reki chocby w

    Mam pytanie do pito.
    Czy magę otworzyć sobie takie konto z Polski?
    Jakie są opłaty za otwarcie i prowadzenie?
    Ile kosztuje wybanie karty?
    Czy Polak może otwrzyć takie konto (brak numeru ameryk.ubazpieczenia tj. SSN)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-12-22 21:11:02
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

> [...]