  • 1. Data: 2003-12-22 13:03:37
    Temat: [VW] szybkosc dzialania
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Sprawa wyglada nastepujaco:
    Postanowilem otworzyc lokate Plus Certyfikat, posiadajac u nich juz edirect
    i Plus Konto.
    10.11 - wypelnienie wniosku na ich www z prosba o wydrukowanie i przeslanie
    do mnie umowy (zaznaczona informacja, aby uwzglednic 10 dniowy czas
    potrzebyn na wszystkie formalnosci)
    20.11 - powinno byc juz otwarte - nic, zero kontaktu.
    21.11-21.12 - zapominam o calej sprawie i znajduje lepsza forme ulokowania
    srodkow.
    22.12 - znajduje w skrzync przesylke z VW - mega rotfl, dodatkowo w
    zalaczony liscie zwracaja sie do mnie per "Pani" :P

    Nie pozostalo mi nic innego jak pogratulowac im wszybkosci dzialania. Brawo

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu