  • 1. Data: 2003-12-22 12:10:43
    Temat: Najlepsza Karta Płatnicza Roku 2003
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Postawmy wszystko na jedną kartę!
    Jaka karta płatnicza była najlepsza w roku 2003?

    I może podzielmy to na dwie, trzy kategorie:

    Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)
    Najlepsza Karta Kredytowa
    Najlepsze Inne Karty

  • 2. Data: 2003-12-22 12:32:02
    Temat: Re: Najlepsza Karta Płatnicza Roku 2003
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "miecznik" <m...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > Jaka karta płatnicza była najlepsza w roku 2003?
    >
    > I może podzielmy to na dwie, trzy kategorie:
    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)

    To ja proponuję w tej trzeciej kategorii Kartę Rowerową...

    A tak na poważnie - taki plebiscyt raczej nie ma sensu, bo to jest kwestia
    indywidualna - jednemu bardziej będzie odpowiadało to, drugiemu tamto.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-12-22 15:26:11
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)
    VE Millennium za dobre przeliczanie na złotówki
    > Najlepsza Karta Kredytowa
    AmEx z Millennium j. w. + większa akceptowalność niż przed rokiem
    > Najlepsze Inne Karty
    Przedpłacona ING głównie za prowizję bez minimum

  • 4. Data: 2003-12-22 18:32:44
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Jaka karta płatnicza była najlepsza w roku 2003?
    >
    > I może podzielmy to na dwie, trzy kategorie:
    >
    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)

    VE Inteligo(brak limitów,transakcje zdalne,możliwość otrzymywania
    potwierdzenia transakcji smsem/nie jest to właściwość samej karty/,karta affinity
    > Najlepsza Karta Kredytowa
    nie wiem
    > Najlepsze Inne Karty
    nie wiem

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-12-22 18:43:52
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "miecznik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Postawmy wszystko na jedną kartę!
    > Jaka karta płatnicza była najlepsza w roku 2003?
    >
    > I może podzielmy to na dwie, trzy kategorie:
    >
    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)

    VE Inteligo - brak limitow, bezplatne bankomaty PKO BP, wydajace 20 pln ;),
    trnasakcje MO/TO/IO

    > Najlepsza Karta Kredytowa

    VC Millennium - jedyna kredytowka, ktora chcieli mi dac :)

    > Najlepsze Inne Karty

    Maestro PrePaid ING - dobre na wyjazdy do UE, gdy nie posiadamy zadnej
    rozliczanej w Euro, jedyny taki produkt na rynku.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2003-12-23 21:39:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miecznik <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)

    VE Inteligo

    > Najlepsza Karta Kredytowa

    KK MultiBanku

    > Najlepsze Inne Karty

    ING PrePaidowy :)

  • 7. Data: 2003-12-24 10:16:43
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski"

    > VE Inteligo - brak limitow, bezplatne bankomaty PKO BP, wydajace 20
    pln ;),
    > trnasakcje MO/TO/IO

    VE Fortisa - limity ustawiasz samemu a oprocz bezplatnych pkobp masz
    bezplatne wszystkie inne rowniez. pko-wskie tez zmuszam do wyplacania
    20 podajac mu pare razy kwote 80 zl do wyplaty, ale w WBKu wyplacaja
    nawet 10

    > VC Millennium - jedyna kredytowka, ktora chcieli mi dac :)

    EC/MC BZ-WBK za szybki i darmowy podglad w internecie

    VE Inteligo za platnosci internetowe
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-12-24 10:24:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Generalnie odpowiadają wszyscy tak (przepraszam za generalizowanie):
    Moja
    Moja
    ING Prepajdowa

    Życzę Wesołych Świąt,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 9. Data: 2003-12-25 15:03:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > VE Millennium za dobre przeliczanie na złotówki

    Swoja droga, spadek z najlepszej w 2003 r. na najgorsza w 2004 to niezla
    sztuka.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 10. Data: 2003-12-25 15:30:48
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    > Najlepsza Karta Debetowa (wydawana do rachunku ROR)

    Fortis VE za bezprowizyjne bankomaty, bez limitow, operacje online, operacje
    w internecie.

    > Najlepsza Karta Kredytowa

    mBanku VE za niskie % kredytu. Calkiem dobry graceperiod oraz mozliwosc
    ustawienia limitow/pinu. Podglad w necie.

    > Najlepsze Inne Karty

    Najlepsza karta charge - Nordea VC - bez limitow, podglad transakcji w
    bankomacie/internecie/telefonicznie, zmiana pinu, najnizsze prowizje za
    wyplaty gotowki.