  • 21. Data: 2004-05-19 21:08:55
    Temat: Re: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    Użytkownik P@wel napisał:

    > oj przepraszam. fachowcem Cie nie nazwalem.

    > jak na prawie magistra to faktycznie duzo sie doweidzialas.

    > widac wlasnie. jesli chodzi o szukanie jestes profesjonalistka. ale jak na
    > razie tylko w szukaniu.

    > zycze Ci, zebys nigdy nie byla. ale marne szanse.:-(((

    > ja nie mialem zamiaru Ci ublizac. nie to bylo moim celem.

    > mozna.
    > pozdrawiam i zycze sukcesow nie w szukaniu pracy, ale w jej znalezieniu.
    > zmien tylko metody.

    hmmm miałam Ci zaserwować ripostę to każdego z twych wywodów, ale nie
    zniże się do Twojego poziomu i nie będę marnowac mojego drogocennego
    czasu. Widzę że Ty swojego nie sznujesz, albo ta Twoja hurtownia coś
    kiepsko prosperuje i masz go poprostu dużo ;-)!
    Pozdrawiam
    Ola
    Ps.
    "a nie mialem zamiaru Ci ublizac" - dobre !!! ;-)

  • 22. Data: 2004-05-21 19:24:16
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    DOBRA PRZESADZIALM MOŻE ...
    Ale jeszcze jedno musze dodać...
    Próbujesz mi wmówić że powinnam się wstydzić ze napisalam taki post ...
    Zastanów się czy moglabym...??? w tym kraju??
    gdzie poslanki piszą w wielkiej taemnicy matury i dostają dwóję ???
    Prezydent w jednych wyborach ma wykształcenie wyższe ? a w drugich
    średnie ??
    no jakbym śmiała!!! ???

  • 23. Data: 2004-05-23 11:09:08
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "ojolka" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> wrote in message
> [...]
    > mnie "fachowcem od hurtowni" to nie żałuję - dowiedziałam się np. że w
    > Pekao jest taki "program Absolwent" i jak szybko można wiele usłyszeć na

    W BPH tez cos takiego jest. Mnie nie przyjeli, ale moze Tobie sie uda :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak