  • 11. Data: 2004-05-14 17:12:13
    Temat: Re: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >jesli piszesz mgr z kropka, to raczej na magazyniera sie ksztalcisz.
    >zapraszam do mojej hurtowni.poszukuje magazyniera

    Nie takie to proste jest, polska język - trudna język. Kropki nie ma wtedy dy
    skrotowiec odpowiada rzeczownikowi kończącemu się na taką samą literkę co i
    skrót: mgr - magister, dr - doktor. Ale już magistra piszemy - mgr., a
    doktora - dr.. Można oczywiście kombinować z dodatkowymi literkami, ale suma
    sumarum - na magazyniera nie licz
    yayco - LL.M., Ph.D.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2004-05-14 20:05:01
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    Użytkownik yayco napisał:
> [...]

    chyba nie skorzystam ... bo podobno jaki szef taki robotnik

    (mgr. w moim tekście było skrótem od wyrazy "magisterm"-> kończy się na
    "m" dlatego jest ".")

  • 13. Data: 2004-05-15 07:58:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik P@wel napisał:

    > jesli piszesz mgr z kropka, to raczej na magazyniera sie ksztalcisz.
    > zapraszam do mojej hurtowni.poszukuje magazyniera

    Walnąłeś jak łysy grzywą o kant kuli...

  • 14. Data: 2004-05-15 10:00:49
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    > Walnąłeś jak łysy grzywą o kant kuli...

    :-) dzięki!!!

  • 15. Data: 2004-05-15 15:54:49
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    To wcale nie ja, nie ja, nie ja...
    To ten poprzedni, ja mu tylko odpowiadałem
    Ja nigdy nawet nie bylem w hurtowni, słowo.
    Mam nauczkę, żeby kobiet nie bronić, bo to się obraca przeciwko mnie

  • 16. Data: 2004-05-17 18:08:18
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c84iio$b5i$2@news.onet.pl...

    > Walnąłeś jak łysy grzywą o kant kuli...

    moze Wojciechu i walnalem. ale jak widze takie zenujace posty, gdy czlowiek
    /kobieta/ prawie po studiach, ekonomicznych, ze specjalizacja bankowosci
    pyta gdzie ma szukac pracy, gdzie wyslac CV, to najlepiej swiadczy o
    fachowosci tej persony. nie chcialem jej urazic i napisac, zeby sprobowala
    tam, gdzie mlodych kobiet potrzebuja. jesli takich mamy fachowcow magostrow
    w tym kraju, to ponownie zapraszam do hurtowni. bo na pracownika do
    ksiegowosci ta Pani na pewno sie nie nadaje. Ojojka!!!coz mamy za fachowcow
    po ekonomii
    P@wel

  • 17. Data: 2004-05-17 20:04:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > w tym kraju, to ponownie zapraszam do hurtowni. bo na pracownika do
    > ksiegowosci ta Pani na pewno sie nie nadaje. Ojojka!!!coz mamy za

    A co w tym takiego złego, że inicjatorka wątku zadała pytanie o możliwości
    pracy na grupie dyskusyjnej? W ogóle nie rozumiem Twojego sarkazmu,
    zwłaszcza że znajomością języka polskiego sam sie nie popisałeś, choc tak
    byłes pewny swego.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2004-05-18 13:13:16
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:
    > jesli takich mamy fachowcow magostrow

    > fachowcow

    pisząc ten post, z zapytaniem, nie miałam na myśli porad: "dziewczynko
    idź tu ... tam dają pracę" itp.
    zastanawiałam się długo czy coś takiego tu umieścić i mimo iż nazwano
    mnie "fachowcem od hurtowni" to nie żałuję - dowiedziałam się np. że w
    Pekao jest taki "program Absolwent" i jak szybko można wiele usłyszeć na
    swój temat ;-)
    spoko jakoś sobie radzę w szukaniu pracy i nie jestem jeszcze na bezrobociu
    Wydaje mi się że umieszczenie jakiegokolwiek postu nie powinno być
    przyczyną do ubliżania komukolwiek!!! Czy po kilku zdaniach napisanych w
    poście można kogoś oceniać ???
    hmm ale to tylko moje zdanie ...

  • 19. Data: 2004-05-18 17:28:59
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > zastanawiałam się długo czy coś takiego tu umieścić i mimo iż nazwano
    > mnie "fachowcem od hurtowni"

    oj przepraszam. fachowcem Cie nie nazwalem.

    >to nie żałuję - dowiedziałam się np. że w
    > Pekao jest taki "program Absolwent" i jak szybko można wiele usłyszeć na
    > swój temat ;-)

    jak na prawie magistra to faktycznie duzo sie doweidzialas.

    > spoko jakoś sobie radzę w szukaniu pracy

    widac wlasnie. jesli chodzi o szukanie jestes profesjonalistka. ale jak na
    razie tylko w szukaniu.

    > i nie jestem jeszcze na bezrobociu

    zycze Ci, zebys nigdy nie byla. ale marne szanse.:-(((

    > Wydaje mi się że umieszczenie jakiegokolwiek postu nie powinno być
    > przyczyną do ubliżania komukolwiek!!!

    ja nie mialem zamiaru Ci ublizac. nie to bylo moim celem.

    > Czy po kilku zdaniach napisanych w
    > poście można kogoś oceniać ???

    mozna.
    pozdrawiam i zycze sukcesow nie w szukaniu pracy, ale w jej znalezieniu.
    zmien tylko metody.

  • 20. Data: 2004-05-18 19:17:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > pozdrawiam i zycze sukcesow nie w szukaniu pracy, ale w jej znalezieniu.
    > zmien tylko metody.

    Na szukanie każda metoda jest dobra i naprawdę nie wiem coś się tak do niej
    przyczepił. Zwłaszcza, że sam nie zabłysnąłeś.