  • 1. Data: 2007-04-18 04:56:06
    Temat: interesujący przypadek
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    Czy zdarzyło się Wam kiedyś dostać przelew za fakturę - z prawidłowym
    numerem faktury, itd., ale zlecającym przelew była zupełnie inna firma? Mnie
    się coś takiego przytrafiło. Trzy miesiące później bank (Kredyt
    Bank)przysłał pismo, że to ich błąd i że tak naprawdę zlecającym była ta
    właściwa firma.

    Wierzyć mi się nie chce, że taka pomyłka jest możliwa. A według Was?

    A.

  • 2. Data: 2007-04-18 05:19:55
    Temat: Re: interesujący przypadek
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Wierzyć mi się nie chce, że taka pomyłka jest możliwa. A według Was?

    Tak. Pomyłka pracownika. Właściwa firma złozyła przelew z własnego konta a
    pracownik ściągnął z innnego. Cała tajemnica.

    Darek

  • 3. Data: 2007-04-18 09:09:37
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Tak. Pomyłka pracownika. Właściwa firma złozyła przelew z własnego konta a
    > pracownik ściągnął z innnego. Cała tajemnica.

    Problem w tym, że firma, która powinna zapłacić, nie ma konta w banku, z
    którego wszedł przelew...

    A.

  • 4. Data: 2007-04-18 10:46:00
    Temat: Re: interesuj
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    asmira napisał(a):

    > Problem w tym, że firma, która powinna zapłacić, nie ma konta w banku, z
    > którego wszedł przelew...
    >
    > A.

    Ale obie firmy może rozliczać jedno "centrum" rozliczeniowe
    gdzie centrum := <pani księgowa na 1/4 etatu> | <firma rozliczeniowa>

    pozdrawiam

    Rafał

  • 5. Data: 2007-04-18 12:01:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Problem w tym, że firma, która powinna zapłacić, nie ma konta w banku, z
    > którego wszedł przelew...

    Dziwne
    No to inna teoria. Tirmy zrobiły jakieś kompensaty i wyszło że firma,
    którama ci zapłacić za fakturę miała należności u innej firmy (tej która
    zapłaciła). No i po kompensacie ta druga firma zapłaciła ale moze w banku
    dali zlecenie z opisem "zapłata za firmę" a tego bank nie wklepał. No i jak
    firma dostrzegła braku opisu to zleciła bankowi sprostowanie przelewu.

    Ufff pobawiłem się we wrózkę.

    Odpowiedzi na tej grupie nie znajdziesz. Odpowiedzieć Ci mogą wyłącznie
    kontrahenci którzy wykonywalli przelew/byli dłużni za fakturę.

    Darek