  • 11. Data: 2002-02-15 11:09:06
    Temat: Re: inteligo- to juz jest chamstwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Uswiadom mnie jakie sa tam procenty i oplaty za prowadzenie i uslugi

    No jak to jakie?
    Oprocentowanie takie samo jak w mBanku albo mniejsze, oplata za bankomaty,
    olata za przelewy - czego w mBanku nie ma.
    I tak okazalo sie, ze Inteligo zszedl na psy...

  • 12. Data: 2002-02-15 12:00:53
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Na pewno mnie nie znasz, z prostego powodu, jestem tu poraz pierwszy.

    Jasnowidzu

  • 13. Data: 2002-02-15 15:07:03
    Temat: Re: Re: inteligo- to juz jest chamstwo
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Masz racje minik. Jak sie te zmiany szczegolowo przeanalizuje widac, ze
    > Inteligo ma ciagle najlepsza oferte. Oprocentowanie 2, 3 razy wyzsze niz w
    > innych bankach, najtansza karta do placenia w internecie, emailmoney zaden
    > inny bank nie ma takiej uslugi, quickmoney tez, pelny serwis sms bardzo
    > tanio itd. Wkrotce rowniez super wypukla VISA. Nie radze zamykac konta w
    > Inteligo, bo mozna wpasc z deszczu pod rynne.

    Jak sie zmieni na lepsze mozna bedzie wrocic. I sie zarobi 5 dych przy
    okazji. Ale pewnie nie bedzie juz do czego wracac.

  • 14. Data: 2002-02-16 18:59:57
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    rozumiem, ze na likacie te 6%??
    --
    lupino
    S...@g...de

    Archiwum grup news http://niusy.onet.pl/
    wyszkiwarka grup news http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl

    (rodzice nie chca trzymac na 6% w Pekao SA)...