  • 1. Data: 2002-02-15 08:42:49
    Temat: Maestro w Hiszpanii
    Od: mat26 <m...@p...gazeta.pl>

    Wybieram się za jakiś czas do Hiszpanii i nie wiem, czy nie będę miał tam
    kłopotów z wypłacaniem gotówki z bankomatów za pomocą karty Maestro PEKAO
    SA. Czy ktos może wie coś na ten temat z własnego doświadczenia?

  • 2. Data: 2002-02-15 09:46:53
    Temat: Re: Maestro w Hiszpanii
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "mat26" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wybieram się za jakiś czas do Hiszpanii i nie wiem, czy nie będę miał tam
    > kłopotów z wypłacaniem gotówki z bankomatów za pomocą karty Maestro PEKAO
    > SA. Czy ktos może wie coś na ten temat z własnego doświadczenia?
    Co prawda Wyspy Kanaryjskie to jucz Afryka (geograficznie) ale jeszcze
    Hiszpania (politycznie) i nie miałem najmniejszych problemów ani z
    bankomatami ani w sklepach czy knajpach.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-02-15 12:39:42
    Od: "lilli" <l...@p...onet.pl>

    > Wybieram się za jakiś czas do Hiszpanii i nie wiem, czy nie będę miał tam
    > kłopotów z wypłacaniem gotówki z bankomatów za pomocą karty Maestro PEKAO
    > SA. Czy ktos może wie coś na ten temat z własnego doświadczenia?

    W Hiszpanii na pewno niebedziesz mial zadnych problemow z wyplacaniem kasy z
    bankomatow ani z placeniem za pomoca karty Maestro.
    Wiem to z doswiadczenia :)
    lilli

  • 4. Data: 2002-02-15 20:42:03
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał(a):

> [...]
    > Hiszpania (politycznie) i nie miałem najmniejszych problemów ani z
    > bankomatami ani w sklepach czy knajpach.

    Ja niestety w sklepach miałem problemy, i to nawet duzych, konczylo
    sie wizyta w "centralnej kasie" gdzie po 5 minutach cudowania wreszcie
    dało sie zaplacic. Po dwoch takich eksperymentach przerzucilem się na
    placenie VC mimo gorszego kursu ...

  • 5. Data: 2002-02-18 10:21:01
    Od: Michal Damski <a...@w...pl>

    Generalnie bez problemu, jedynie na autostradach nie przyjmują kart
    elektronicznych.

    Pozdrawiam
    Michał Damski

  • 6. Data: 2002-02-19 10:34:43
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o bankomaty, to nie powinno być wiekszych problemów. Gorzej z
    płaceniem kartą (co jest de facto bardziej opłacalne, bo nie ma prowizji). Przy
    operacjach bezgotówkowych Maestro często sprawia kłpoty, zwłaszcza w Hiszpani i
    Portugalii.
    Dużo pewniejsza jest VE, zresztą dużo bardziej popularna w tych krajach.

  • 7. Data: 2002-02-19 13:48:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Hiszpani i
    > Portugalii.
    > Dużo pewniejsza jest VE, zresztą dużo bardziej popularna w tych krajach.

    Bankomatow w Barcelonie bylo jak psow za przeproszeniem - i co ciekawe
    takich staaarych :) wieksozsc - ale naprawde bylo ogrom.
    Placilem maestro Pekao i zadnego problemu