  • 1. Data: 2013-09-09 23:10:49
    Temat: przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    mieliście może kiedyś przypadek, że przelew ekspresowy nie został
    zrealizowany zgodnie z dyspozycją?

    zleciłem przez Multibank, ale okazało się, że kasa z banku nawet nie
    wyszła (nie wiedzą dlaczego), jeżeli z tego powodu nie spłaciła się KK
    (oj będą odsetki i brak spłaty kwoty min.) to bank/blue media pokryje
    ww. koszty czy tylko te 5 zł oddadzą?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-09-09 23:12:38
    Temat: Re: przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wyszła (nie wiedzą dlaczego), jeżeli z tego powodu nie spłaciła się KK
    > (oj będą odsetki i brak spłaty kwoty min.) to bank/blue media pokryje ww.

    Moim zdaniem jeśli nawet nie bedą sami chcieli, to da się to wygrać w
    sądzie.

  • 3. Data: 2013-09-09 23:25:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Moim zdaniem jeśli nawet nie bedą sami chcieli, to da się to wygrać w
    > sądzie.

    z pewnością w jakimś regulaminie jest zapisane, że z powodu czegoś tam
    przelewu mogą nie wykonać...

    ps
    poszedłbyś do sądu z powodu 50 zł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-09-09 23:40:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > z pewnością w jakimś regulaminie jest zapisane, że z powodu czegoś tam
    > przelewu mogą nie wykonać...
    >
    > ps
    > poszedłbyś do sądu z powodu 50 zł?

    W postępowaniu upominawczym? Nie wiem, ale to w sumie mogłoby się udać.

  • 5. Data: 2013-09-11 00:15:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l0led6$jlv$...@n...icpnet.pl

    > z pewnością w jakimś regulaminie jest zapisane, że z powodu czegoś tam przelewu
    mogą nie wykonać...

    > ps
    > poszedłbyś do sądu z powodu 50 zł?

    Człowiek (ponoć niepełnosprawny umysłowo) w sklepie ukradł
    batonik kosztujący 99 groszy -- była sprawa, był wyrok
    i byłaby odsiadka, gdyby nie interwencja mundurowego,
    który zapłacił CHYBA kaucję.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-09-11 22:07:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W postępowaniu upominawczym? Nie wiem, ale to w sumie mogłoby się udać.

    taka ciekawostka, jak zadzwoniłem na infolinię Multi 9.09 to mnie
    poinformowano, że przelew nie wyszedł i kobita przyjęła reklamację

    dzwonię następnego dnia i pytam się co dalej, okazało się, że jednak
    przelew wyszedł 9.09; pytam w Polbanku a tam "przelew nie doszedł"

    sprawdzam dzisiaj (11.09) i natychmiastowy przelew doszedł następnego
    dnia...

    natychmiast = na następny dzień ;-/
    --
    pozdrawiam