  • 41. Data: 2002-01-09 22:35:31
    Temat: Re: inteligo i zakupy przez inet
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020109225632.A29251@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A dlaczego inteligo?
    >
    > Bo akurat prawda jest ze sie szykuje, ale w zaden sposob nie wynika to
    > z faktu ze inteligo jest na swiecie ;-)

    :)
    Chodziło mi stricte o bank Inteligo. Tzn. Inteligo szykuje nowy produkt,
    rzekomo bardzo konkurencyjny, do płatności w internecie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 42. Data: 2002-01-09 22:37:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1igjp$lt9$1@news.onet.pl...

    > :)
    > Chodziło mi stricte o bank Inteligo. Tzn. Inteligo szykuje nowy produkt,
    > rzekomo bardzo konkurencyjny, do płatności w internecie.

    We wspolpracy z Plus GSm... wiemy o tym, w koncu wiaze sie to z bankowoscia
    :).

    Maciej

  • 43. Data: 2002-01-09 22:41:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 11:35:31PM +0100, o...@n...pl wrote:

    > :)
    > Chodziło mi stricte o bank Inteligo. Tzn. Inteligo szykuje nowy produkt,
    > rzekomo bardzo konkurencyjny, do płatności w internecie.

    Mowisz o tych komorkach plusiastych? Moze i konkurencyjny, ale sztuka
    w tym ile osob bedzie z tego korzystac.

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-01-10 05:20:43
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a1i35v$2ls$1@news.onet.pl):

    > Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    > napisał w wiadomości

    > Przelewy mBank->Inteligo i odwrotnie przecież idą
    > elixirem przez KIR ?

    No tak, jak się upierasz, żeby rozładować akurat do mBanku! Miałem na myśli
    rozładowanie na dowolnie utworzone subkonto bez karty w ramach Inteligo. To
    od razu, no i zaraz możesz zrobić przelew. Ale chyba bardziej się opłaca
    zostawić na subkoncie w Inteligo, bo %% zbliżone, a przelew 99gr.

  • 45. Data: 2002-01-10 09:16:56
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > A w czym wypukla jest lepsza od plaskatej? (zeby nie bylo - ja wiem,
    > pytanie raczej dotyczy w czym jest lepsza dla takiego misia).

    skoro juz by sie ktos bawil w to, to mialby przynajmniej pewnosc na
    bezproblemowa autoryzacje - jednak nie da sie ukryc ze wypukle chodza lepiej
    niz wirtualne czy VE Inteligo (choc na nia nie narzekam)

    --
    JaKi

  • 46. Data: 2002-01-10 11:03:06
    Od: s...@y...com (Sebak)

    Jarosław Popiel wrote:
    > ok - ale zauwaz ze eKarta na wejsciu kosztuje 20 - a mozna
    > miec Inteligo za friko i jak na razie kazda transakcje mi
    > autoryzowalo - zarowno w Polsce jak i za granica - a z tego
    > co pisza wszyscy o eKarcie to jakos kiepsko to wyglada - np
    > niedawny post MK.

    Akurat to czy dana karta jest akceptowana u danego merchanta
    internetowego zalezy od wielu elementow.
    Znajac obie kart troche bardziej "od kuchni" nie zaryzykowalbym
    jednoznacznego stwierdzenia ktora z tych kart jest lepsza.

    > BTW - bo pokazal sie watek o polskich znakach - ja na przy
    > platnosciach zagranicznych zawsze musze wpisac "Jarosław" -
    > bez polskich znakow nie przechodzi.

    Polskie znaki nie maja najmniejszego znaczenia przy autoryzacji.
    Ewentualne problemy moga wynikac raczej z oprogramowania merchanta,
    ktore rowniez czasami dokonuje pre-weryfikacji klienta i to wg.
    najprzerozniejszych kryteriow.

    Pozdrawiam,

    Sebak

  • 47. Data: 2002-01-10 11:03:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 10:16:56AM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > skoro juz by sie ktos bawil w to, to mialby przynajmniej pewnosc na
    > bezproblemowa autoryzacje - jednak nie da sie ukryc ze wypukle chodza lepiej
    > niz wirtualne czy VE Inteligo (choc na nia nie narzekam)

    Zesz kurde, ludzie, czytajcie kontekst.

    Przeciez mowie o autoryzowaniu transakcji w internecie. W czym wypukla
    lepsza niz plaskata? Pomijajac te durne punkty ktore musza wklepywac
    numer do posa.

    Jesli tylko taki sklep uzywa onlineowego sposobu autoryzowania to nie
    ma to zadnego znaczenia.

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-01-10 15:24:14
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Zesz kurde, ludzie, czytajcie kontekst.

    fakt - pytanie bylo o VE Inteligo i platnosc w necie :-)

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2002-01-10 16:52:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 09 Jan 2002 20:22:03 +0100, w
    <4...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo jej praktycznie nie ma, chyba, że
    > -- to konto firmowe.
    > -- dużo wybierasz z bankomatów nieeuronetowych
    > -- nie chcesz płacić za eKartę mBanku

    4. Chcesz mieć dużo lepszy interfejs użytkownika.

  • 50. Data: 2002-01-11 07:58:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 16:21:54 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Poza tym jak rozładujesz, to nie zapłacisz, a w eKarcie rozładujesz, ściągną
    >z eKonta.

    Kto Ci to powiedział? Pytałem mLinię i jeśli transakcja jest większa
    niż stan eKarty, to nie dochodzi do skutku.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)