  • 1. Data: 2002-02-26 22:48:34
    Temat: Re: inteligo i wladca pierscieni...
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > bylem w kinie... o zadnej mapie nie wiedza :/

    Juz wszystkie wyniesli? =)

  • 2. Data: 2002-02-26 22:50:41
    Temat: inteligo i wladca pierscieni...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    bylem w kinie... o zadnej mapie nie wiedza :/ moze cos podrzucicie - jakis
    link?! ... z gory thx...
    ps. a noz widelec... ale szansa mala...

  • 3. Data: 2002-02-26 23:15:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Juz wszystkie wyniesli? =)

    a ja w Pizzy Hut dostalem super lody z jablkiem na cieplo - mniam mniam

  • 4. Data: 2002-02-26 23:19:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "czarny_kruk" <c...@s...pl> wrote in message
    > bylem w kinie... o zadnej mapie nie wiedza :/ moze cos podrzucicie -
    jakis
    > link?! ... z gory thx...
    > ps. a noz widelec... ale szansa mala...

    Sprawa wygląda tak, że o tej "promocji", żadne kino nie wie, a zdarzają
    się również oddziały Pizza Hut, które nie są do końca poinformowane/nie
    można skorzystać w nich z tej promocji bo np. nie akceptują kart
    płatniczych. Długa historia i nie chce mi się tego upubliczniać, ale to
    chyba coś w rodzaju marketingu Inteligo. Nigdzie nie umieścili pełnego
    regulaminu, wszystko co jest dostępne to jakieś półsłówka. Poza tym żebyś
    cokolwiek wygrał w tej promocji musisz wysłać ileśtam SMS'ow
    (specjalnych-płatnych), wiec podejrzewam że część nagród finansuje się
    sama. Poza tym decyduje czas reakcji, wiec jak masz jakąś bardziej
    skomplikowaną komórkę w obsłudze (która wymaga sporo kwiknięć żeby wysłać
    z niej SMS'a), to o jakiejkolwiek nagrodzie możesz zapomnieć.
    Inteligo jak zwykle gra na niewiedzy uczestników promocji. Powiedz mi tak
    szczerze, czy zamierzałeś iść na ten film samemu, czy skłoniła cię do tego
    ta "promocja" i złudzenie że może coś wygrasz ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-02-26 23:24:27
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > a ja w Pizzy Hut dostalem super lody z jablkiem na cieplo - mniam mniam

    I nawet sie nie podzieliles...

  • 6. Data: 2002-02-27 16:09:54
    Temat: Odp: inteligo i wladca pierscieni...
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    > Inteligo jak zwykle gra na niewiedzy uczestników promocji. Powiedz mi tak
    > szczerze, czy zamierzałeś iść na ten film samemu, czy skłoniła cię do tego
    > ta "promocja" i złudzenie że może coś wygrasz ?

    odpowiedz wydaje mi sie zbedna...
    a film swoja droga calkiem niezly :)

  • 7. Data: 2002-03-02 09:04:16
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Użytkownik "czarny_kruk" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > bylem w kinie... o zadnej mapie nie wiedza :/ moze cos podrzucicie - jakis
    > link?! ... z gory thx...
    > ps. a noz widelec... ale szansa mala...

    Kraków:

    W Pizza HUT mapy są (w restauracji na starym mieście.)
    Lody gratis za płatność pierścieniem (czy guzikiem) dają.

    W kinie (Kraków Plaza) mapy są.

    I wszystko było by OK.

    Ale jak zobaczyłęm gdzie mi kaza wrzucic wypełniona i podbita mape to
    zwatpilem.
    Jakis kartonowy stand z urna do wrzucania.
    Jak ktos kolo tego szybciej przejdzie to cale sie to rozwali.
    Odnioslem wrazenie ze jak moja mape do tego wrzuce to ktos to wszystko
    wywali na smietnik i tyle z konkursu.

    Zalosne.

  • 8. Data: 2002-04-16 20:00:32
    Od: "Regis" <r...@w...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote...

> [...]
    > się również oddziały Pizza Hut, które nie są do końca poinformowane/nie
    > można skorzystać w nich z tej promocji bo np. nie akceptują kart

    A co oni? Pracownicy PH TV nie ogladaja? :))))
    L.

  • 9. Data: 2002-04-17 07:33:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Regis" <

    > A co oni? Pracownicy PH TV nie ogladaja? :))))

    pracownicy pewnie ogladaja ale kierownictwo PH nie popiera kart - sam sie
    niedawno przekonalem w W-wie na ul. Zwyciezcow - dobrze ze corka miala te
    trzydziesci pare zlotych ;-))
    *** blad ***