  • 1. Data: 2002-02-26 22:00:47
    Temat: Ranking bankomatów
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Czy jest jakiś ranking sieci bankomatów pod względem awaryjności?
    Bo chyba Euronetu to nic nie przebije!...
    Trzeba mieć dużo szczęścia żeby działały kiedy się je potrzebuje.

    BTW...
    Kiedyś była Interwizja i Eurowizja.
    Czy teraz jest gdzieś jakiś Internet ? Analogicznie odpowiednik Euronetu?
    PS

  • 2. Data: 2002-03-01 10:56:35
    Temat: Re: Ranking bankomatów
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "PS"
    > Kiedyś była Interwizja i Eurowizja.
    > Czy teraz jest gdzieś jakiś Internet ? Analogicznie odpowiednik Euronetu?

    Internetu nie znasz ;-)))
    za to jest Inter Mediolan a brak Euro Mediolanu:((
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-01 21:29:01
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    On Tue, 26 Feb 2002 22:00:47 +0000 (UTC), PS <P...@p...onet.pl> wrote:
    >Czy jest jakiś ranking sieci bankomatów pod względem awaryjności?
    >Bo chyba Euronetu to nic nie przebije!...
    >Trzeba mieć dużo szczęścia żeby działały kiedy się je potrzebuje.

    Ja z Euronetu jestem b. zadowolona. Korzystam od ponad roku dość
    intensywnie, nie działał tylko raz. Za to Pekaosa to tragedia. Mam tam
    konto ze względu na kartę do bankomatów i zastanawiam się czy to ma
    sens.

    Renata

  • 4. Data: 2002-03-04 08:46:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > intensywnie, nie działał tylko raz. Za to Pekaosa to tragedia. Mam tam
    > konto ze względu na kartę do bankomatów i zastanawiam się czy to ma
    U mnie to samo :)) Poza tym w moim rejonie nie ma zadnego Pekaosa :(( pewnie
    jakby byl to by nie dzialal :))

  • 5. Data: 2002-03-04 08:53:50
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > U mnie to samo :)) Poza tym w moim rejonie nie ma zadnego Pekaosa :(( pewnie
    > jakby byl to by nie dzialal :))

    A ja w srode tuz przed zamknieciem konta poszedlem wybrac z bankomatu PeKaO SA
    kase i... zmienili wzor drukowanego potwierdzenia...
    Obecnie zamiast salda na dzien poprzedni jest kwota jaka sie pobralo i ile
    pozostalo na koncie... Heh... tyle czasu tzreba bylo zeby zaimplementowac
    odejmowanie w bankomacie...

    Maciek - IGI