  • 1. Data: 2002-02-26 23:48:58
    Temat: LG lezy ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    dziala komus ?

  • 2. Data: 2002-02-26 23:52:41
    Temat: Re: LG lezy ?
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "Marcin F" <m...@i...pl> napisał...

    > dziala komus ?

    Login ? nie. Wczoraj padniety byl za to "wniosek" - godziny nawet podobne ;)

    SF

  • 3. Data: 2002-02-27 08:04:20
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message
    > dziala komus ?

    Kurcze, chyba zaloze alt.pl.biznes.banki.niedziala
    ;-)

    Michal.

  • 4. Data: 2002-02-27 08:14:11
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dziala komus ?

    ja moge wejsc ale nie moge podejrzec rachunkow..:-(

    D.

  • 5. Data: 2002-02-27 08:37:07
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > ja moge wejsc ale nie moge podejrzec rachunkow..:-(

    Potwierdzam, w nocy nie dzialalo a teraz mam ten sam problem.
    Widac cos im sie naprawde wywalilo, byc moze sa problemy
    z polaczeniem z systemem bankowym LG i dlatego nie
    pokazuje sald rachunkow.

  • 6. Data: 2002-02-27 08:44:08
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Marcin F wrote:

> [...]

    Wlasnie zasiegnalem jezyka :)
    Z tego co sie dowiedzialem to maja problemy zwiazane z
    wprowadzeniem belkowego, widocznie nocy im nie starczylo ;)
    Gdyby wszystko szlo zgodnie z planem to pewnie by wyslali
    wczesniej wiadomosc o przerwie w dzialaniu...

  • 7. Data: 2002-02-27 08:57:46
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Michal Kukula wrote:

    > Kurcze, chyba zaloze alt.pl.biznes.banki.niedziala
    > ;-)

    ale przyznasz ze LG to nie tak czesty przypadek ? ;)
    zaloz 3 grupy :)))))

    alt.pl.biznes.banki.niedziala.mbank
    alt.pl.biznes.banki.niedziala.inteligo
    alt.pl.biznes.banki.niedziala.innebanki

  • 8. Data: 2002-02-27 17:42:24
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Ja tak samo :(((

  • 9. Data: 2002-03-01 08:56:40
    Od: "Szczepan Kuźniarz" <s...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak samo :(((

    Wysłałem do nich maila - nie odpowiedzieli nic konkretnego i odsłali mnie do
    ichniego TeleCentrum...
    Ale jest sposób na odczytanie stanu rachunków: trzeba się zalogować a
    następnie wpisać w
    przeglądarce URL
    https://login.lgnet.pl/lgnet/pl/Accounts/bwml/native
    Accounts.bml

    Nie daje to możliwości przeglądania historii, odczytania naliczonych odsetek
    itp, ale zawsze coś :-)

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz

  • 10. Data: 2002-03-01 10:41:12
    Od: <o...@e...com>

    > Wysłałem do nich maila - nie odpowiedzieli nic konkretnego i odsłali mnie do
    > ichniego TeleCentrum...

    [...]

    Ja również wczoraj wysłałem maila i również mi odpisali, że jeśli dzisiaj dalej
    będą problemy, to mam zadzwonić do TeleCentrum. Problemy dalej są, ale objawiło
    się nowe cudo:
    BankWorld cannot automatically process this request, please contact your
    personal banker quoting the following reference number : BW980319 (2002/3/1)

    Miłego dnia
    Tomek