  • 1. Data: 2003-01-17 10:45:20
    Temat: [ing] dla mnie SKANDAL !
    Od: a...@p...onet.pl

    Wczoraj /16.01/ przed 18:oo zlozylem przelew.
    Otrzymalem potwierdzenie tresci:
    PRZELEW ZLOZONY
    DO REALIZACJI
    /17.01/
    Pytajac sie czy dotrze 17.01 dowiedzialem sie,
    ze 17.01 to dotrze do ksiegowosci,
    ktora go zaksieguje,
    a wyjdzie w poniedzialek 20.01.

    Czy ink to jeszcze bank
    czy
    supermarket finansowy ?
    /przeterminowanych produktow/

  • 2. Data: 2003-01-17 10:53:03
    Temat: Re: [ing] dla mnie SKANDAL !
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Pytajac sie czy dotrze 17.01 dowiedzialem sie,
    > ze 17.01 to dotrze do ksiegowosci,
    > ktora go zaksieguje,
    > a wyjdzie w poniedzialek 20.01.
    >
    > Czy ink to jeszcze bank

    Nie żołądkuj się.
    jaki to przelew ? papierowy ? czy w którymś systemie elektronicznym ?
    Jakie to konto? Najtańsze ???

    Skoro bank ci nie pasuje idź do konkurencji!
    Ale będziesz zachwycony:-(( Jak się okaże , że u wielu jest tak samo.

  • 3. Data: 2003-01-17 11:39:01
    Od: "Krzysztof Teperek" <k...@o...pl>

    > Nie żołądkuj się.
    > jaki to przelew ? papierowy ? czy w którymś systemie elektronicznym ?
    > Jakie to konto? Najtańsze ???

    JAk to jest w ING.
    W jakich porach są wysyłane przelewy.
    Od czego to jest zależne?
    Od posiadanego konta?

  • 4. Data: 2003-01-17 11:54:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Pytajac sie czy dotrze 17.01 dowiedzialem sie,
    > ze 17.01 to dotrze do ksiegowosci,
    > ktora go zaksieguje,
    > a wyjdzie w poniedzialek 20.01.

    A to dziwne.
    Dotychczas w takiej sytuacji zlecony przez ingonline przelew z datą
    przyszłą dochodził w tym samym dniu.
    Gdyby coś się miało w tym względzie zmienić, to ing faktycznie
    zacząłby sięgać dna i chyba czas byłoby się z nim żegnać.

    Napisz dokładnie w jakiej formie zlecałeś ten przelew.

    Pix

  • 5. Data: 2003-01-17 12:25:53
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > zacząłby sięgać dna i chyba czas byłoby się z nim żegnać.
    >
    > Napisz dokładnie w jakiej formie zlecałeś ten przelew.

    papierowej oczywiscie, zeby miec potwierdzenie

  • 6. Data: 2003-01-17 12:34:46
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    A to dziwne.
> [...]
    > zacząłby sięgać dna i chyba czas byłoby się z nim żegnać.
    >
    > Napisz dokładnie w jakiej formie zlecałeś ten przelew.

    chyba glupoty pisze
    nie dalej niz 4 dni temu skladalem zlecenie
    by z OKA - konta oszczednosciowego w ING przelac do mBanku z data nastepnego
    dnia
    wszystko nazajutrz ladnie poszlo - kasa by w mBanku przed 12.
    ale skoro podobno 60% Polakow nie rozumie prognozy
    pogody wiec jakze latwo pomylic pojecia :
    data wyjscia przelewu, data przyjscia przelewu do docelowego banku, data
    zaksiegowania przelewu
    w docelowym banku, data przetworzenia danych tak by uzytkownik w docelowym
    banku
    widzial te pieniadze na koncie ....
    Piotr :)

  • 7. Data: 2003-01-17 12:44:17
    Od: a...@p...onet.pl

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie żołądkuj się.
    > jaki to przelew ? papierowy ? czy w którymś systemie elektronicznym ?
    > Jakie to konto? Najtańsze ???

    takie za 7 zeta.

    > Skoro bank ci nie pasuje idź do konkurencji!

    chcesz powiedziec ze to juz jest norma ? ;-)
    moze w tych najwiekszych, gdzie chinczycy nie nadazaja

    > Ale będziesz zachwycony:-(( Jak się okaże , że u wielu jest tak samo.

    Mnie raczej chodzi jawne klamstwo ze >>przelew zostal oddany do realizacji<<
    dnia xx.xx przez co potocznie rozumie sie ze tego dnia WYCHODZI.

    No chyba ze przyjmiemy logike reklamy supermarketowej :) w ktorej procet prawdy
    nie musi byc duzy.

    Co innego gdyby jawnie bylo to zaznaczone na potwierdzeniu ze przelew wychodzi
    za 4 dni.

  • 8. Data: 2003-01-17 13:03:42
    Od: e...@p...onet.pl

    > Mnie raczej chodzi jawne klamstwo ze >>przelew zostal oddany do realizacji<<
    > dnia xx.xx przez co potocznie rozumie sie ze tego dnia WYCHODZI.
    (...)
    > Co innego gdyby jawnie bylo to zaznaczone na potwierdzeniu ze przelew
    wychodzi
    > za 4 dni.

    Moze zanim zaczniesz krzyczec o oklamywaniu itp. sprawdzisz, jak ten przelew
    wjdze (wyszeld?) rzeczywiscie? Z mojego doswiadczenia wynika, ze bezwzglednie
    powinien zostac zrealizowany dzis. A moze panienka-niedysponentka tylko
    powiedziala ze w poniedzialek tak z nadmiaru ostroznosci (ze niby najwyzej
    klient bedzie mile zaskoczony :). Poza tym potwierdzenie z podana data
    realizacji stanowi w razie czego dowod w stosunku do wierzyciela.

  • 9. Data: 2003-01-17 13:40:05
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ciach

    > papierowej oczywiscie, zeby miec potwierdzenie

    W ING papierowe przelewy wysyłane są do centrali w Katowicach i dopiero tam
    księgowane - stąd takie opóźnienie. Trzeba było się dopytać panienkę z
    okienka ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 10. Data: 2003-01-17 14:01:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > papierowej oczywiscie, zeby miec potwierdzenie

    No to spróbuj to samo zrobić w jakimkolwiek innym banku!
    Też zlecone w czwartek przed zamknięciem banku, zacznie być obrabiane w piątek i
    dotrze do adresata dopiero w poniedziałek, chyba,
    ze bank ma coś takiego extra płatnego za ekspres.

    jakbyś korzystał z kanału elektronicznego obrobione byłoby i dotarło w piątek.