  • 1. Data: 2003-01-17 09:26:25
    Temat: Lukas i wpłata z zagranicy
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Witajcie

    Mam konto w Lukasie - czy będą jakieś problemy z wpłatą dla mnie z zagranicy
    ?
    Ile idzie przelew z np. GB, USA ?
    Czy ktoś autoryzuje płatności kartą kredytową dla osób fizycznych.

    Generalnie chodzi o to że chcę sprzedawać soft własnej produkcji na Ebay.com
    i nie wiem jak się za to zabrać...

    --
    pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2003-01-17 12:03:18
    Temat: Re: Lukas i wpłata z zagranicy
    Od: "Arkadiusz Gabriel" <a...@i...com.pl>

    Podpowiedz:
    Lukas nie ma swojego SWIFT'a i nie obsluguje kont walutowych, wiec pewnie
    nie realizuje przelewow z zagranicy.

    pzdr
    AG

  • 3. Data: 2003-01-17 12:21:01
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Gabriel" <a...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b08re8$ffv$1@mail.insert.com.pl...
    > Podpowiedz:
    > Lukas nie ma swojego SWIFT'a i nie obsluguje kont walutowych, wiec pewnie
    > nie realizuje przelewow z zagranicy.

    hm... to może MBank ?

  • 4. Data: 2003-01-17 14:50:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Konrad wrote:
    > Witajcie
    >
    > Mam konto w Lukasie - czy będą jakieś problemy z wpłatą dla mnie z
    > zagranicy ?
    > Ile idzie przelew z np. GB, USA ?

    Konrad, zacytuje Ci odpowiedz Lukasa na moje zapytanie:

    Subject: przelewy z Wielkiej Brytanii
    Date sent: Mon, 18 Mar 2002 10:49:55 +0100

    Odpowiedź:
    Są dwie drogi jakimi klient w Polsce może otrzymać pieniądze z zagranicy:

    Jedna to bank wysyłający ma korespondenta w Polsce i wysyła przez niego
    pieniądze. Należy informować
    klientów, że wpłacając na swoje konto w LB za granicą muszą w banku zgłosić
    ten fakt "chcę wpłacić
    pieniądze na konto banku w Polsce nr..., czy państwa bank ma korespondenta w
    Polsce...itd"

    Druga to klient wskazuje w poleceniu wypłaty za granicę korespondenta
    naszego banku a jest nim
    RAIFFEISEN CENTROBANK S.A. Centrala w Warszawie ul. Nowodworska 50 00-695
    Warszawa, telefon (022)
    657-46-00, 622-30-30, 625-04-40.

    Powienien być Pan świadomy, że taka operacja jest kosztowna i długotrwała bo
    każdy bank, który
    uczestniczy w łańcuszku pobierze prowizję.
    LUKAS Bank

    ======

    HTH

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-17 14:50:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Konrad wrote:

    > hm... to może MBank ?

    mBank i MBank przyjmują przelewy z zagranicy

    --
    Robert