  • 1. Data: 2008-03-15 19:46:03
    Temat: [info] porównywarka ofert bankowych
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://www.comperia.pl/

    Takie coś mi dzisiaj wpadło w oko. Nie mają chyba oferty wszystkich
    banków, ale jest już to jakiś początek, żeby rozeznać się zgrubnie w
    szerokiej rynkowej ofercie ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-03-17 08:49:01
    Temat: Re: [info] porównywarka ofert bankowych
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:47dc277b$0$31469$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > http://www.comperia.pl/
    >
    > Takie coś mi dzisiaj wpadło w oko. Nie mają chyba oferty wszystkich
    > banków, ale jest już to jakiś początek, żeby rozeznać się zgrubnie w
    > szerokiej rynkowej ofercie ;)

    Wygląda nieźle. I nie zauważyłem, żeby działało na zasadzie prowizji.