  • 1. Data: 2008-03-15 05:08:36
    Temat: Polbank i inne banki - bezpieczeństwo
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Ukazała się informacja w prasie (Ja przeczyatałem w ANGORZE nr 11 z 16 marca
    2008) że dwoje ludzii po 50 wykryło lukę i wyprowadiło 5, 1 mln zł.
    z oprogramowania używanego przez Polbank ponoć korzysta wiele banków.
    Jak jest z bezpieczeństwem. I dlaczego na grupie nic o tym nie było. Czyżby
    promocja prasy papierowej.
    Andrzej

  • 2. Data: 2008-03-15 05:36:42
    Temat: Re: Polbank i inne banki - bezpieczeństwo
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    hmm ciekawe, a ja myślałem że dzisiaj jest 15.03...

  • 3. Data: 2008-03-15 05:45:26
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Po prostu czasopismo jest wydawane wcześniej a datę ma późniejszą.
    Andrzej

  • 4. Data: 2008-03-15 06:28:51
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Tu jest łącze do gazety http://www.angora.com.pl/
    Artykuł 5 mln dla kazdego
    Gazetę kupiłem wczraj, ale jak zwykle temat zmierza w innym kierunku
    ponawiam

  • 5. Data: 2008-03-15 08:41:58
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Andrzej pisze:
> [...]
    > z oprogramowania używanego przez Polbank ponoć korzysta wiele banków.
    > Jak jest z bezpieczeństwem. I dlaczego na grupie nic o tym nie było. Czyżby

    Aaaaale ozochodzi??

  • 6. Data: 2008-03-15 09:05:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Mar, 09:41, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Aaaaale ozochodzi??

    No to moze poprawia swoje oprogramowanie.
    Nie bede kupowal dostepu - przeczytam niedlugo w innych internetowych
    periodykach biznesowych

  • 7. Data: 2008-03-15 12:33:00
    Temat: Re: Polbank i inne banki - bezpieczestwo
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Tutaj można sobie poczytać.
    http://img442.imageshack.us/img442/4240/dscf1912km7.
    jpg
    http://img89.imageshack.us/img89/1097/dscf1913lt7.jp

    Tekst jest tylko puentą tragicznego www jakim dysponuje Polbank i powiem
    szczerze przy aktualnej ofercie Eurobanku raczej się nie ma co
    zastanawiać tylko przenosić jak najszybciej ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-03-15 12:58:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" 47dbc1fc$0$31391$f...@m...aster.pl

    > Tekst jest tylko puentą tragicznego www jakim dysponuje Polbank i powiem
    > szczerze przy aktualnej ofercie Eurobanku raczej się nie ma co
    > zastanawiać tylko przenosić jak najszybciej ;)

    Ja nie mam javnego telefonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-03-15 20:03:08
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia 15 Mar 2008 12:33:00 GMT, Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Tutaj można sobie poczytać.
    > http://img442.imageshack.us/img442/4240/dscf1912km7.
    jpg
    > http://img89.imageshack.us/img89/1097/dscf1913lt7.jp

    szok, ale co się dziwić skoro serwer (data center) stoi w Rumuni :)

    > Tekst jest tylko puentą tragicznego www jakim dysponuje Polbank ....

    ciekawe kto był projektantem tego interfejsu webowego
    i skąd wytrzasnął funkcjonalność "cofnij przelew",
    dla przelewów zrealizowanych.

    Wpadkę z oscylatorem można potraktować jak wypadek przy
    pracy, ot zdarza się, ale to jest .... no nie wiem co

    A w sumie to tak powinno być w każdym banku ;)

  • 10. Data: 2008-03-15 22:44:59
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    jpg

    > szok, ale co się dziwić skoro serwer (data center) stoi w Rumuni :)

    Niech stoi sobie choćby w Birmie, byle na nim było dobre oprogramowanie.
    Rumunia jest w wielu aspektach bardziej rozwinięta niż PL, nie marudzić
    proszę.

    [ciach]

    > A w sumie to tak powinno być w każdym banku ;)

    Dokładnie. I żeby jeszcze można było zakładać konta anonimowo :)