  • 1. Data: 2008-03-15 11:42:44
    Temat: sprawdzanie banku po numerze lub iban
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    szukam strony która skazałaby bank po wpisaniu numeru konta lub iban

  • 2. Data: 2008-03-15 12:07:48
    Temat: Re: sprawdzanie banku po numerze lub iban
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    zlotowinfo pisze:
    > szukam strony która skazałaby bank po wpisaniu numeru konta lub iban

    Na co ma skazać? :)

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-03-15 12:34:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-03-15 12:37:26
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szukam strony która skazałaby bank po wpisaniu numeru konta lub iban

    Chodzi o banki w PL?

    Cyfry 3-10 numeru konta wskazują na bank - tu masz listę banków:
    http://www.nbp.pl/liban.aspx?L=R

    pzdr.
    k.

  • 5. Data: 2008-03-15 12:54:12
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:frgfqp$oav$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005

    To podaje ci poprawność numeru konta, a nie bank.

    Zresztą poprawność cyfr kontrolnych można wyliczyć sobie samemu w 1 minutę
    na kalkulatorze albo i papierze:

    Wpisz numer konta bez cyfr kontrolnych, dopisz na końcu cyfry "252100",
    całość podziel przez 97, a resztę z tego dzielenia odejmij od 98. Wychodzi
    liczba kontrolna.

  • 6. Data: 2008-03-15 13:06:58
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:frggqo$do1$1@news.interia.pl, *kashmiri* wrote:

    > To podaje ci poprawność numeru konta, a nie bank.

    A sprawdziles czy piszesz tak tylko zeby sie przyczepic?
    Bo podaje rowniez jaki bank.

  • 7. Data: 2008-03-15 13:24:18
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Darnoku!

    W sobotę, 15 marca 2008, o godz. 14:06:58, napisałeś na temat: "sprawdzanie
    banku po numerze lub iban"
    darnok d...@a...spam.ch,

    > A sprawdziles czy piszesz tak tylko zeby sie przyczepic?
    > Bo podaje rowniez jaki bank.

    Jaki bank tak ale nie podaje oddziału.

    ========
    Dane o bankach wg bazy danych KIR datowanej na 2003.07.16. Skrypt nie
    informuje o nazwie oddziału, gdyż strona ważyłaby wtedy blisko 300kB :)
    =========

    --
    Hej!
    TZ

    - Prostokąt rożni się od kwadratu tym, że raz jest wyższy a raz szerszy. -

  • 8. Data: 2008-03-15 13:41:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:9990571442$20080315142423@thezas, *TZ* wrote:

    > Jaki bank tak ale nie podaje oddziału.

    A o co prosil zlotowinfo? - o info jaki bank. O oddziale nic nie wspominal.
    Czyli moja odpowiedz spelnia warunki wyspecyfikowane w pytaniu.

  • 9. Data: 2008-03-15 14:13:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:frgfra$cjk$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzi o banki w PL?
    >
    > Cyfry 3-10 numeru konta wskazują na bank - tu masz listę banków:
    > http://www.nbp.pl/liban.aspx?L=R

    dzięki
    ja się jeszcze doszukałem
    http://www.kir.com.pl/systems/kir/_files_/uczestnicy
    /test.txt
    na stronie: http://www.sepapolska.pl/co_to_jest_sepa/iban.html

    chciałem zrobić skrypcik co będzie sprawdzał
    po wpisaniu nr. konta: czy jest prawidłowy i do jakiego banku należy
    po wpisaniu iban: do jakiego banku należy

    sądziłem że coś takiego już jest...

  • 10. Data: 2008-03-15 15:10:19
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    zlotowinfo pisze:
    > chciałem zrobić skrypcik co będzie sprawdzał
    > po wpisaniu nr. konta: czy jest prawidłowy i do jakiego banku należy
    > po wpisaniu iban: do jakiego banku należy
    >
    > sądziłem że coś takiego już jest...

    Jest sobie program IBANator -
    http://www.bwportal.pl/Downloads-index-req-viewdownl
    oaddetails-lid-22-ttitle-IBANator.phtml

    Nie wiem jednak na ile aktualna jest jego baza banków.

    K.