  • 1. Data: 2002-02-06 00:23:55
    Temat: LG: Kara za wysokie wkłady?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    właśnie analizuję LG. I tak -- NetKombo dzieje się automatycznie z
    kwotą 1000zł. Przy ściągnieciu z konta po miesiącu, oprocentowanie
    jest 10,20%, tyle co na NetKoncie, ale przecież na netkoncie jest
    kapitalizacja miesięczna, a na netkombie półroczna! A więc:
    a) wpłacam 999,99zł. Zostaje na netkoncie i mam po miesiącu
    999,99+10,20%. Wypłacam.
    b) wpłacam 1000zł. Zostaje przenosi się na netkombo mam po miesiącu
    nadal 1000zł. Wypłacam i co?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-06 00:29:51
    Temat: Re: Kara za wysokie wkłady?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > 999,99+10,20%. Wypłacam.
    > b) wpłacam 1000zł. Zostaje przenosi się na netkombo mam po miesiącu

    I nastepnego dnia z netKombo idzie przelew na netKonto w kwocie
    1000,00*0,103/12 = 8,58
    To samo sie stanie jak wyplacisz 500,01. Oby tylko nie moglo zostac na
    netKombo 500,00.
    mz

  • 3. Data: 2002-02-06 00:34:06
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1000,00*0,103/12 = 8,58
    > To samo sie stanie jak wyplacisz 500,01. Oby tylko nie moglo zostac na

    To znaczy w przyblizeniu taka suma, bo to rzecz jasna zalezy od tego ile
    dany miesiac dni liczyl. W lutym to akurat troche mniej bedzie i w
    30-dniowych miesiacach, a w 31-dniowych wiecej.
    mz