    From: <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: + i Inteligo - wrażenia
    Date: 18 Apr 2002 11:15:18 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Mam pytanie, szczególnie do obecnych lub byłych posiadaczy konta w PKO SA,
    > którzy przenieśli sie do Inteligo i korzystają z karty SIM Toolkit
    > (PlusGSM).

    Ja wprawdzie nie korzystam z tej usługi, natomiast bardzi się tym interesuję, w
    szczególności sprawami technicznymi z nia związanymi. Bardzo zależy mi na
    Twojej opini na temat tej usługi. Czy mógłbyś coś na ten temat napisać, jakie
    sa twoje wrażenia. Może jakies krytyczne uwagi? czy słyszałeś może jakieś uwagi
    innych użytkowników?

    Pozdrawiam
    D.P.