eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › getinonline - wrazenia ;)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 31. Data: 2010-10-28 20:24:30
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    faramusz wrote:
    > On Oct 23, 2:36 pm, "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>
    > wrote:
    >> Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> napisał(a):
    >>
    >>> Takie male spostrzezenia na temat logowania sie w Getinonline.
    >>> ...
    >>
    >> Też mieliśmy podobne, dziwne perypetie.
    >>

    ...
    >
    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku :)
    >
    > Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    > konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    > nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    > nieprawidłowe")

    Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
    chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
    problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
    Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
    pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
    tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
    (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...

    Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
    początku z openonline. Udalo się z tym skończyć, wykonując cały
    cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
    dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
    wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
    na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
    sprawdzić (działały) i zmienić.
    Od tamtego czasu istnieje tylko problem z pierwszą próbą
    zalogowania hasłem maskowanym.

    Oczywiście to był OO, ale system Getinu to jego młodszy brat ;-)

    witrak()


  • 32. Data: 2010-10-28 22:37:58
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    faramusz wrote:
    >>
    >> Robiliśmy różne kombinacje i nie udawało się zmienić hasła, bo stale
    >> wyskakiwał komunikat o nieprawidłowym haśle.
    >>
    >> Dumaliśmy które to hasło jest wredne; wyeliminowaliśmy to pierwsze w
    >> górnym polu, bo nim udało się zalogować; to nowe wymyślone też IMO
    >> nie powinno budzić zastrzeżeń, bo składało się z cyfr o znaków z
    >> alfabetu bez polskich diaktryków.
    >>
    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    > konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    > nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    > nieprawidłowe")

    Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" -
    (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).
    Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także
    "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem...

    Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12
    znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr -
    (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

    Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod
    potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod n.p. podany przez
    konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje SMS po otwarciu
    się tej strony.


    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net




  • 33. Data: 2010-10-31 14:33:01
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    @ witrak()

    > Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
    > chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
    > problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
    > Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
    > pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
    > tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
    > (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...

    Ha, to nowość dla mnie (rzadko loguję się do Fajansa).
    Z ciekawości spróbowałem więc logować się. Postępuję zgodnie z poleceniem:
    &#8222;Aby zalogować się do nowego serwisu www.openonline.pl skorzystaj z loginu
    i hasła jakich używałeś logując się do lokat lub kart&#8221;.
    Czyli Fajans 'poszedł po rozum do głowy' i widząc karygodny błąd w
    &#8222;ulepszonym&#8221;
    programie, powrócił do poprzedniego sposobu logowania (bez maskowanego
    wynachodka).

    I chwała Fajansowi za to!

    Natomiast Getin z uporem tkwi nadal z bug'owym systemem, ani myśląc o pójściu
    w ślady Fajansa. Na domiar, rozmawiając z jego &#8222;Konsultantami&#8221; mamy
    wrażenie,
    że są nie świadomi problemu, albo usiłują sugerować naszą nieporadność,
    albo wiedzą o błędzie i starają się to zataić. Po kilkudziesięciu nieudanych prób
    logowania w człeku &#8222;krew wrze&#8221; i zaczyna podejrzewać istnienie cwaniaka
    zatrudnionego na etacie, próbującego wykraść hasła (pamiętamy głośną aferę w innym
    banku, gdzie pracownik systematycznie podkradał biznesmenowi kasę z konta.
    Bank ów,
    na reklamację poszkodowanego, tłumaczył się: &#8222;ten pracownik nie był
    zatrudniony po to
    by kraść klientom pieniądze&#8221; )

    > Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
    > początku z openonline. Udało się z tym skończyć, wykonując cały
    > cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
    > dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
    > wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
    > na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
    > sprawdzić (działały) i zmienić.

    Nie bardzo rozumiem tego: Wygenerował Ci *wszystkie możliwe hasła* !?
    Przecież ich jest baaaardzo dużo &#8211; miałeś czas i cierpliwość by je sprawdzać ?

    Poza tym, nie kumam na czym to sprawdzanie polegało...





    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 34. Data: 2010-10-31 15:38:38
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 28.10.2010 22:01, faramusz wrote:

    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku :)

    Nie dzwonilem nawet do dezinformacji.

    Po paru dniach wszedlem, by zalogowac sie ponownie, i "udalo sie" bez
    zadnych cudow.


    Ale z Openonline tez kiedys mialem ciekawe przejscia. Oj, sprobujcie
    zmienic numer telefonu komorkowego z polskiego na zagraniczny - milych
    pogawedek z dezinformacja w celu odblokowania dostepu zycze ;)


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org


  • 35. Data: 2010-10-31 16:05:02
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    sTav <m...@b...o2.pl> napisał(a):


    > Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" -
    > (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).

    Do mnie przysłali 14-znakowe

    > Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także
    > "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem...

    Czyli różnie to bywa z tą długością ;) dziwny ten system generowania haseł ;)

    > Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12
    > znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr -
    > (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

    Testowaliśmy hasła w zakresie 10...15 znaków, bez pozytywnych wyników: system,
    jak na uparte bydle przystało, beznamiętnie głosił swoje 8-I

    > Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła


    > i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod
    > n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje >
    SMS po otwarciu się tej strony.

    O jakim kodzie piszesz? Do czego on służy - po dokonanej zmianie hasła?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 36. Data: 2010-10-31 18:08:33
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Zbigniew Demidowicz wrote:
    > sTav <m...@b...o2.pl> napisał(a):
    >
    >
    >> Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła
    >
    >
    >> i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS,
    >> (kod n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system
    >> chyba generuje >
    > SMS po otwarciu się tej strony.
    >
    > O jakim kodzie piszesz? Do czego on służy - po dokonanej zmianie
    > hasła?

    System wysyła SMS: 6 znakowy (?) kod aby potwierdzić że zmiany hasła
    dokonał posiadacz telefonu.


    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net


  • 37. Data: 2010-10-31 21:38:23
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbigniew Demidowicz wrote:
    > witrak() <w...@h...com> napisał(a):
    >
    > @ witrak()
    >
    >> Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
    >> chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
    >> problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
    >> Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
    >> pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
    >> tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
    >> (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...
    >
    > Ha, to nowość dla mnie (rzadko loguję się do Fajansa).
    > Z ciekawości spróbowałem więc logować się. Postępuję zgodnie z poleceniem:
    > &#8222;Aby zalogować się do nowego serwisu www.openonline.pl skorzystaj z loginu
    > i hasła jakich używałeś logując się do lokat lub kart&#8221;.
    > Czyli Fajans 'poszedł po rozum do głowy' i widząc karygodny błąd w
    &#8222;ulepszonym&#8221;
    > programie, powrócił do poprzedniego sposobu logowania (bez maskowanego
    > wynachodka).
    >
    > I chwała Fajansowi za to!
    >
    Za wcześnie się cieszysz :-)
    I ja tak miałem - do pierwszej zmiany hasła. Potem system zmienił
    zdanie i używa maskowanego


    >
    >> Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
    >> początku z openonline. Udało się z tym skończyć, wykonując cały
    >> cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
    >> dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
    >> wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
    >> na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
    >> sprawdzić (działały) i zmienić.
    >
    > Nie bardzo rozumiem tego: Wygenerował Ci *wszystkie możliwe hasła* !?
    > Przecież ich jest baaaardzo dużo &#8211; miałeś czas i cierpliwość by je sprawdzać
    ?
    > Poza tym, nie kumam na czym to sprawdzanie polegało...

    Słabo czytasz :-) Pisałem o "wszystkich możliwych hasłach" (a jest
    ich trzy), nie zaś o wszystkich mozłiwych wartościach hasła (haseł)...

    witrak()


  • 38. Data: 2010-11-19 19:34:50
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Dla oczekujacych:
    zlozenie wniosku: 7 lis (niedziela)
    telefon z banku: 8 lis
    wyslanie dokumentow (kurier Siodemka): 15 lis
    podpisanie umowy: 16 lis
    pelna aktywacja: 19 lis
    --
    Pozdrawiam
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info


  • 39. Data: 2010-11-21 09:08:39
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2010-11-19 20:34, astro pisze:
    > Dla oczekujacych:
    > zlozenie wniosku: 7 lis (niedziela)
    > telefon z banku: 8 lis
    > wyslanie dokumentow (kurier Siodemka): 15 lis
    > podpisanie umowy: 16 lis
    > pelna aktywacja: 19 lis

    > zlozenie wniosku: 7 lis (niedziela)
    > telefon z banku: 8 lis
    > wyslanie dokumentow nie mam pojęcia :)
    > podpisanie umowy: jeszcze nie doszła :)
    > pelna aktywacja: więc aktywacji nie ma :)


    za to 18 listopada otrzymałem pocztą zwykłą PIN do karty :D


strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1