  • 11. Data: 2014-11-24 18:14:58
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ls, 20 lis 2014 w
    news:a25ea95b-d1af-434a-8fe2-5ad40d7e55eb@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > U mnie tez wyskakuje takie okienko.
    > Wczoraj poszedlem do oddzialu z DO i zaktualizowalem dane.
    > Dzis sie loguje - okienko z grozba nadal jest!
    > Przyznam, ze spodziewalem sie tego ;)

    O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty
    Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem
    im że mają niezły burdel

  • 12. Data: 2014-11-25 07:56:28
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 18:15:00 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

    > O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty
    > Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem
    > im że mają niezły burdel

    W sprawie okienka z grozbami napisali, ze musze wyslac mailem skan DO, choc im go
    zebach zanioslem.
    Z karta tez mialem problemy (Open Finanse): nie dalo sie aktywowac przez net, a przez
    telefon sie bali, ze nie podepnie sie do promocji. Trwalo to miesiac i kosztowalo
    mnie 40zl moneybacku. Nawet dowalili 9.99zl oplaty za nie robienie transakcji
    nieaktywna karta i musialem reklamowac, ze to z ich winy ;)

    --
    pozdr.
    ls