  • 1. Data: 2014-11-17 21:57:25
    Temat: Aquarius - jakie zdrady?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy przy założeniu spełnienia warunku miesięcznych zasileń Aquarius
    Intensive rzeczywiście jest darmowy? Możecie się podzielić odczuciami?
    Trzeba na coś szczególnie uważać? Dzięki za info. :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2014-11-17 22:01:27
    Temat: Re: Aquarius - jakie zdrady?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy przy założeniu spełnienia warunku miesięcznych zasileń Aquarius
    > Intensive rzeczywiście jest darmowy? Możecie się podzielić odczuciami?
    > Trzeba na coś szczególnie uważać? Dzięki za info. :-)

    tak, pobiorą opłatę ale po 1-2 dniach zwracają

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-11-17 22:16:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > tak, pobiorą opłatę ale po 1-2 dniach zwracają
    I w związku z powyższym powstaje pytanie jak zostanie to potraktowane
    dla celów podatku od moneybacku :/
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-11-17 22:19:45
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 17.11.2014 o 22:01, RobertS pisze:

    > tak, pobiorą opłatę ale po 1-2 dniach zwracają

    A są jakieś ukryte opłaty ("drobnym drukiem")?
    Generlanie - chcę darmowe przelewy, zlecenia stałe, polecenia zapłaty,
    karty debetowe (także dodatkowe), wpłaty, wypłaty, wszystkie bankomaty i
    chashback. Po lekturze Toip mam wrażenie, że tak właśnie jest. :-)

    A jakbym jeszcze dodatkowo chciał darmową obsługę kasową w walutach
    obcych, to już za dużo marzeń? :-(

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2014-11-17 23:35:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > karty debetowe (także dodatkowe), wpłaty, wypłaty, wszystkie bankomaty i
    > chashback. Po lekturze Toip mam wrażenie, że tak właśnie jest. :-)

    wszystko jest gratis, ale cashbacku chyba nie oferują...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-11-18 07:48:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 17.11.2014 o 23:35, RobertS pisze:

    > wszystko jest gratis, ale cashbacku chyba nie oferują...

    W Toip jest cashback za 0zł.
    Swoją drogą - jest jakakolwiek różnica między dostępnymi debetówkami
    (Visa/MC)? Nie widzę, ale może diabeł tkwi w szczegółach... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2014-11-18 07:49:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 17.11.2014 o 21:57, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Czy przy założeniu spełnienia warunku miesięcznych zasileń Aquarius
    > Intensive rzeczywiście jest darmowy?

    A tak w ogóle, to ma to być "jedno duże" zasilenie, czy liczy się po
    prostu suma wpływów?

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2014-11-18 09:06:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > wszystko jest gratis, ale cashbacku chyba nie oferują...

    Jemu chodziło o "wypłatę przy okazji zakupów" a nie o "zwrot %% za
    zakupy" (moneyback?)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 9. Data: 2014-11-18 16:03:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jemu chodziło o "wypłatę przy okazji zakupów" a nie o "zwrot %% za
    > zakupy" (moneyback?)
    > KJ

    aaaaaaaaa teraz kumam, z tej opcji nie korzystam

    a debetówki mam chyba nawet dwie, tylko do wypłat z bankomatów...również
    za granicą, wtedy wypłata gratis, ale przelicznik słaby więc opłaca się
    jeżeli ktoś chce małe kwoty wypłacać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-11-18 16:39:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A tak w ogóle, to ma to być "jedno duże" zasilenie, czy liczy się po
    > prostu suma wpływów?

    suma wpływów lub wartość aktywów

    --
    pozdrawiam