  • 1. Data: 2014-11-18 20:05:17
    Temat: karta z samym paskiem magnetycznym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nabyłem kartę pre-paid bzwkb i okazało się, że ma ona tylko pasek
    magnetyczny, bez chipa.

    Będę miał jakieś utrudnienia z tego powodu? Występują terminale tylko z
    odczytem chipowym?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2014-11-18 20:43:18
    Temat: Re: karta z samym paskiem magnetycznym
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2014-11-18 20:05, Liwiusz pisze:
    > Nabyłem kartę pre-paid bzwkb i okazało się, że ma ona tylko pasek
    > magnetyczny, bez chipa.
    >
    > Będę miał jakieś utrudnienia z tego powodu? Występują terminale tylko z
    > odczytem chipowym?

    Wydaje mi ze prepaid dzialaja tylko online, potrzebny bedzie pewnie
    takze pin. Moze sie zdarzyc ze gdzies tak karta nie zadziala, wszystko
    zalezy od konfiguracji terminala.

  • 3. Data: 2014-11-18 21:25:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-18 20:43, tom pisze:

    > Wydaje mi ze prepaid dzialaja tylko online

    No nie, to że karta działa w sklepowych terminalach to akurat pewne.
    Tyle że nie na czip
    (http://allegro.pl/karta-prepaid-prezent-na-swieta-b
    ozego-narodzenia-i4760302509.html)
    Wcześniej miałem taką samą, ale z czipem. Jej czas się skończył,
    kupiłem kolejną, i widzę, że tylko z paskiem magnetycznym jest.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-11-18 21:32:43
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-18 21:25, Liwiusz pisze:
> [...]
    > Wcześniej miałem taką samą, ale z czipem. Jej czas się skończył,
    > kupiłem kolejną, i widzę, że tylko z paskiem magnetycznym jest.

    2:1 dla chip'a:

    (http://dc.bzwbk.pl/images/6d5b4f728c5fdd3ed3cbd09de
    e6e189f.jpg)
    (http://static3.bzwbk.pl/asset/v/i/s/visa_z_dyskonte
    m2_198x151_26180.jpg)

  • 5. Data: 2014-11-18 21:33:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-18 21:32, osa pisze:
    > W dniu 2014-11-18 21:25, Liwiusz pisze:
    > w sklepowych terminalach to akurat pewne.
> [...]

    Nie rozumiem ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-11-18 21:36:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-18 21:33, Liwiusz pisze:

    e6e189f.jpg)
    m2_198x151_26180.jpg)

    > Nie rozumiem ;)

    Twierdzisz, że karta nie ma chip'a sugerując się jednym obrazkiem z
    alledrogo, więc wysłałem linki do dwóch obrazków z chipem ;) Tak więc
    pewnie karta którą kupiłeś będzie miała chip ;)

  • 7. Data: 2014-11-18 21:53:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-18 21:36, osa pisze:

> [...]
    > alledrogo, więc wysłałem linki do dwóch obrazków z chipem ;) Tak więc
    > pewnie karta którą kupiłeś będzie miała chip ;)

    Nie ma, kartę już mam fizycznie ;) Zdjęcie z alle oddaje wiernie
    rzeczywistość.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-11-18 22:04:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-18 21:53, Liwiusz pisze:

    > Nie ma, kartę już mam fizycznie ;) Zdjęcie z alle oddaje wiernie
    > rzeczywistość.

    W takim razie czuję się podwójnie oszukany... ;)

  • 9. Data: 2014-11-18 22:24:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-18 o 20:05, Liwiusz pisze:
    > Nabyłem kartę pre-paid bzwkb i okazało się, że ma ona tylko pasek
    > magnetyczny, bez chipa.
    >
    > Będę miał jakieś utrudnienia z tego powodu? Występują terminale tylko z
    > odczytem chipowym?

    Ja mam bezchipową inteligo.
    Płacę nią w różnych miejscach,
    jakoś zawsze była możliwość "przeciągnięcia",
    albo nie trafiłem na "tylko chip"

  • 10. Data: 2014-11-18 22:27:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-18 22:24, cef pisze:

    > Ja mam bezchipową inteligo.
    > Płacę nią w różnych miejscach,
    > jakoś zawsze była możliwość "przeciągnięcia",
    > albo nie trafiłem na "tylko chip"

    O właśnie, o taki głos praktyka mi chodzi ;)

    --
    Liwiusz