eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › getin i groźby
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2014-11-19 18:17:28
    Temat: getin i groźby
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Od czasu przejścia na nową wspólna platformę getinu, przy logowaniu dostaje
    groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w oddziale z
    dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego dowodu. Tyle,
    że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy techniczny TOP)
    maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie przeczytać. Na pytanie
    przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5 dni bez odpowiedzi.
    Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą
    zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

    --
    m7marek


  • 2. Data: 2014-11-19 18:27:46
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "m7marek" <m...@i...pl> writes:



    > Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale
    > mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

    Mogą.
    Mi po migracji zablokowali w OF dostęp do KK. Ot, tak, że niby hasło
    nieprawidłowe.
    KJ


    --
    http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/


  • 3. Data: 2014-11-19 20:34:57
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: b...@o...pl

    Mnie nowy system - chyba ze względu na ten komunikat - nie pozwolił obsługiwać KK,
    wznowionej w OF tuż przed zmianą. Była widoczna jako nieaktywna i nic nie dało się
    zmienić. Dowód zaktualizowałem w ubiegłym tygodniu i po sześciu dniach pojawiła się
    możliwość aktywacji KK i pozostałe opcje związane z kartą. Nie udzielili przy tym
    żadnej odpowiedzi na wcześniejszy wewnętrzny monit.
    Tym niemniej po zalogowaniu komunikat pojawia się w dalszym ciągu. Napisałem dziś do
    banku aby go wyłączyli, ale to drobnostka bo karta już działa, a konta tam nie mam.


  • 4. Data: 2014-11-19 20:37:45
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: b...@o...pl

    Mnie nowy system - chyba ze względu na ten komunikat - nie pozwolił obsługiwać
    KK, wznowionej w OF tuż przed zmianą. Była widoczna jako nieaktywna i nic nie
    dało się zmienić. Dowód zaktualizowałem w ubiegłym tygodniu i po sześciu
    dniach pojawiła się możliwość aktywacji KK i pozostałe opcje związane z kartą.
    Nie udzielili przy tym żadnej odpowiedzi na wcześniejszy wewnętrzny monit.
    Tym niemniej po zalogowaniu komunikat pojawia się w dalszym ciągu. Napisałem
    dziś do banku aby go wyłączyli, ale to drobnostka bo karta już działa, a konta
    tam nie mam.


  • 5. Data: 2014-11-19 21:13:20
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale
    > mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?
    >
    > --
    > m7marek

    "mają kserokopie" = dokument jest gdzieś w archiwum i ktoś musiałby go
    stamtąd wydobyć, łatwiej wezwać klienta do stawienia się w placówce
    banku lub u partnerów

    konta nie powinni zablokować z ww. powodu (nie słyszałem o takim przypadku)

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 6. Data: 2014-11-19 23:08:38
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Od czasu przejścia na nową wspólna platformę getinu, przy logowaniu
    > dostaje groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w
    > oddziale z dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego
    > dowodu. Tyle, że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy
    > techniczny TOP) maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie
    > przeczytać. Na pytanie przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5
    > dni bez odpowiedzi.
    > Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą
    > zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

    Normalka, że nie odpowiadają. Mi nie odpowiadają na oficjalne reklamacje
    wysyłane poleconymi.
    Z nimi trzeba się komunikować przez stronę skarg w KNF.


    --
    pozdrawiam, wromek



  • 7. Data: 2014-11-20 07:29:18
    Temat: Re: getin i gro�by
    Od: em <e...@g...com>

    Chyba wszystkim włączyli taki komunikat. Jak ostatnio "przedstawiałem" im DO do
    aktualizacji w lipcu, a teraz niby nie mają danych.
    Na pocztę w bankowości internetowej nie odpowiadają. Dodzwonić też się nie udało. Po
    2,5 min. w kolejce rozłącza mnie.


  • 8. Data: 2014-11-20 08:08:05
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 18:17:31 UTC+1 użytkownik m7marek napisał:

    > [o GETIN] przy logowaniu dostaje
    > groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w oddziale z
    > dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego dowodu. Tyle,
    > że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy techniczny TOP)
    > maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie przeczytać. Na pytanie
    > przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5 dni bez odpowiedzi.
    > Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą
    > zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

    1. otrzymywałam ten sam komunikat z groźbą na początku 2014 od Getin Banku.
    2. absurdalne było to, że w międzyczasie bywałam w oddziale Getin, i nikt nie spisał
    daty dowodu (a ja nie przypominałam przy wizytach, bo sama zapomniałam na dana
    chwilę).
    3. też wysłałam email wyrażający moje zdziwienie, też nie dostałam żadnej odpowiedzi.
    4. zignoruj, szybko nie zablokują. U mnie w końcu spisali dane po ponad pół roku od
    pojawienia się pierwszego komunikatu, gdy poszłam do oddziału zlikwidować lokaty
    walutowe.

    Majka


  • 9. Data: 2014-11-20 13:01:23
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 18:17:31 UTC+1 użytkownik m7marek napisał:
    > Od czasu przejścia na nową wspólna platformę getinu, przy logowaniu dostaje
    > groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w oddziale z
    > dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego dowodu. Tyle,
    > że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy techniczny TOP)
    > maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie przeczytać. Na pytanie
    > przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5 dni bez odpowiedzi.
    > Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą
    > zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

    U mnie tez wyskakuje takie okienko.
    Wczoraj poszedlem do oddzialu z DO i zaktualizowalem dane.
    Dzis sie loguje - okienko z grozba nadal jest!
    Przyznam, ze spodziewalem sie tego ;)

    --
    pozdr.
    ls


  • 10. Data: 2014-11-20 20:51:22
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "m7marek" m4ijbb$cs1$...@u...news.interia.pl

    Wejście w kooperację z klonami to prośba o problemy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1