  • 1. Data: 2014-11-18 13:54:44
    Temat: Idea robi dogrywkę i znów zwraca 50 zł
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    Zmieniły sie głównie daty: http://livesmarter.pl/wraca-5-procent-i-50-zl-premii
    -na-lokacie-happy/

  • 2. Data: 2014-11-18 20:41:12
    Temat: Re: Idea robi dogrywkę i znów zwraca 50 zł
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-18 o 13:54, Mietek pisze:
    > Zmieniły sie głównie daty: http://livesmarter.pl/wraca-5-procent-i-50-zl-premii
    -na-lokacie-happy/

    Nie Idea tylko Agora, i nie zwraca tylko kupuje za 50 zł dane osobowe:
    - email,
    - imię,
    - nazwisko,
    - numer telefonu,
    - numer swojego aktywnego konta bankowego,
    - adres zamieszkania.

    Ktoś sprawdzał czy żeby dostać premię trzeba podać Agorze swoje dane?

  • 3. Data: 2014-11-19 11:05:43
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - adres zamieszkania.
    >
    > Ktoś sprawdzał czy żeby dostać premię trzeba podać Agorze swoje dane?

    Chyba ja sprawdzę... ;-) Przy zakładaniu lokaty nie postawiłem ptaszka przy
    zgodzie na przekazywanie danych i do dzisiaj nie dostałem maila z
    formularzem.

    Druga lokata założona kilka dni później już rozliczona, więc chyba zostanę
    ukarany... ;-)

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-11-19 13:29:02
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 13:54:45 UTC+1 użytkownik Mietek napisał:

    > Zmieniły sie głównie daty: http://livesmarter.pl/wraca-5-procent-i-50-zl-premii
    -na-lokacie-happy/

    Plus minus 15 dni temu złożyłam wniosek o lokatę 5%, niestety nie opłaciłam go.

    Teraz składam ponownie wniosek, i już nie mam możliwości założenia lokaty na 5%
    (premia czy bez - nie o to chodzi).
    Bank po tamtym wniosku traktuje mnie już jak klientkę, i nie powala założyć tej
    lokaty "na wejście" dla nowych klientów.

    Majka

  • 5. Data: 2014-11-19 17:38:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Bank po tamtym wniosku traktuje mnie już jak klientkę, i nie powala założyć tej
    lokaty "na wejście" dla nowych klientów.

    to normalne, pesel jest już w bazie i z TEJ promocji już nie skorzystasz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-11-19 19:20:37
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-11-18 20:41, MarcinF pisze:

    > Nie Idea tylko Agora, i nie zwraca tylko kupuje za 50 zł dane osobowe:

    Nie wiem komu oni dalej te dane sprzedają. Jak pojawiło się w formularzu
    pole o zgodzie na przetwarzanie danych żeby spełniać warunki jakiegoś
    FATCA czy czegoś tam w murzyńskim języku to dałem sobie spokój.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-12-29 18:48:46
    Od: j...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 13:54:45 UTC+1 użytkownik Mietek napisał:
    > Zmieniły sie głównie daty: http://livesmarter.pl/wraca-5-procent-i-50-zl-premii
    -na-lokacie-happy/

    Do końca roku można skorzystać z trzeciej odsłony promocji. Wszystkie warunki podobne
    jak poprzednio. Oferta dla nowych klientów i nie jest wymagane zakładanie konta. Do
    zgarnięcie 50 zł premii i 5%:
    http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/idea-bank-lokata
    -happy-last-minute-5-procent-z-premia-50-zl.html