eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigetin i groźby › Re: getin i groźby
  • X-Received: by 10.140.83.232 with SMTP id j95mr7271qgd.11.1416898588982; Mon, 24 Nov
    2014 22:56:28 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.83.232 with SMTP id j95mr7271qgd.11.1416898588982; Mon, 24 Nov
    2014 22:56:28 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no7198648igd.0!news-out.google.com!w7ni319qay.0!nntp.google.com!s7no1696327q
    ap.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Nov 2014 22:56:28 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <54736792$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.172.187.3;
    posting-account=SFTfEQoAAADVPUWAJXHLKqhmDoSXQtlU
    NNTP-Posting-Host: 31.172.187.3
    References: <m4ijbb$cs1$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <54736792$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: getin i groźby
    From: ls <l...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 25 Nov 2014 06:56:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607263
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 18:15:00 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
    > Witaj ls, 20 lis 2014 w napisałeś/aś:
    >
    > >
    > > U mnie tez wyskakuje takie okienko.
    > > Wczoraj poszedlem do oddzialu z DO i zaktualizowalem dane.
    > > Dzis sie loguje - okienko z grozba nadal jest!
    > > Przyznam, ze spodziewalem sie tego ;)
    > >
    >
    > O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty
    > Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem
    > im że mają niezły burdel

    W sprawie okienka z grozbami napisali, ze musze wyslac mailem skan DO, choc im go
    zebach zanioslem.
    Z karta tez mialem problemy (Open Finanse): nie dalo sie aktywowac przez net, a przez
    telefon sie bali, ze nie podepnie sie do promocji. Trwalo to miesiac i kosztowalo
    mnie 40zl moneybacku. Nawet dowalili 9.99zl oplaty za nie robienie transakcji
    nieaktywna karta i musialem reklamowac, ze to z ich winy ;)

    --
    pozdr.
    ls

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1