  • 1. Data: 2014-11-19 17:23:25
    Temat: Pasibrzuch wysyła TABLETY yes! yes! yes!
    Od: mx <m...@o...pl>

    Jest email w tej sprawie. Przepraszają za opóźnienie. Statek przypłynął.
    Kurier w drodze (prawie).

    Krzyk był wielki, a faktycznie to ile musieli dołożyć? 100? 1000? Więcej?

  • 2. Data: 2014-11-19 19:26:35
    Temat: Re: Pasibrzuch wysyła TABLETY yes! yes! yes!
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2014-11-19 o 17:23, mx pisze:
    > Jest email w tej sprawie. Przepraszają za opóźnienie. Statek przypłynął.
    > Kurier w drodze (prawie).
    >
    > Krzyk był wielki, a faktycznie to ile musieli dołożyć? 100? 1000? Więcej?

    Ale stopniowanie napięcia jak za komuny z cytrynami na święta. Już
    wypłynął statek z Kuby... już zawija do portu w Gdyni...

    - -
    Nika

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-11-20 14:57:57
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 17:23:28 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    > Jest email w tej sprawie. Przepraszają za opóźnienie. Statek przypłynął.
    > Kurier w drodze (prawie).

    No coz, jutro ostatni roboczy dzien trzeciego tygodnia.
    Ciekawe, czy sie wyrobia?

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2014-11-21 12:57:23
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    "Nika" wrote

    >Ale stopniowanie napięcia jak za komuny z cytrynami na święta. Już wypłynął
    >statek z Kuby... już zawija do portu w Gdyni...

    Hitchcock prawdziwy:
    7:33 sms - Paribas nadał...
    8:27 sms - wydana kurierowi...
    10:54 - kurier dzwoni dwa razy, w domu pusto...
    W samo południe - kurier dostarczy do pracy...
    12:47 - kurier dzwoni jeszcze raz...
    12:53 - przedmiot pożądania, owoc zakazany w moich łapach...
    Tablet, list gratulacyjny i zwrotne potwierdzenie odbioru.

    Za komuny o kubańskich cygar... Ops, cytrynach w gazecie czytałem, ale ich
    przez cały rok nie widziałem.