  • 1. Data: 2013-07-18 09:19:12
    Temat: geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracają 1 zł za....
    Od: m...@g...com

    Witam

    Czy na koncie skarbonkowym w getinonline nadal zwracają 1 zł np. za wpływ na konto
    pow. 1000 czy za założenie lokaty?

    Jeśli tak to był gdzies kiedyś regulamin tego zwrotu

    Mogę poprosić o wrzucenie linka?

    Dzięki

  • 2. Data: 2013-07-18 09:26:32
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:19:12 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    pow. 1000 czy za założenie lokaty?

    > Jeśli tak to był gdzies kiedyś regulamin tego zwrotu

    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/zawiadomienie_
    dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_roz
    liczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

  • 3. Data: 2013-07-18 09:49:59
    Od: m...@g...com

    no właśnie i tu mam problem otóż zgodnie z regulaminem:
    "Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3
    transakcje bezgotówkowe przy uSyciu karty
    debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma
    wynagrodzenie w kaSdym miesiącu
    kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie, o którym mowa
    powyżej".

    Jeśli nie zrobiłem 3 transakcji kartą debetową ani w czerwcu ani w lipcu i chcę teraz
    założyć lokaty - to czy dosatanę za założenie lokaty 1 zł.

    Jak mam to rozumieć

  • 4. Data: 2013-07-18 09:57:14
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Nie dostaniesz, ponieważ nie wykonałeś 3 transakcji kartą.

  • 5. Data: 2013-07-18 12:53:33
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:19:12 UTC+2 użytkownik mrob napisał:

    > Czy na koncie skarbonkowym w getinonline nadal zwracają 1 zł np. za wpływ na konto
    pow. 1000 czy za założenie lokaty?

    Jak zalozyc konto skarbonkowe?
    W systemie transakcyjnym GO, jak chce zalozyc nowe konto, to wyskakuje mi tylko konto
    oszczednosciowe 3% - ale to chyba nie jest konto skarbonkowe?

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2013-07-18 13:21:15
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-07-18 12:53, ls pisze:

> [...]
    konto oszczednosciowe 3% - ale to chyba nie jest konto skarbonkowe?

    ls, nie masz getin up?? tam jest skarbonka
    i o wiele łatwiej jest tam złotówki wychaczyć,
    wystarczy wpływ 750 zeta, operacja kartą powyżej 100 zł lub założenie lokaty

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-07-18 15:11:39
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 13:21:15 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

> [...]

    > i o wiele łatwiej jest tam złotówki wychaczyć,
    > wystarczy wpływ 750 zeta, operacja kartą powyżej 100 zł lub założenie lokaty

    Mam GUPa i jego skarbonkowe - nawet mam juz na nim 2zl ;)
    Ale wlasnie zalozylem GO (Tanie Zakupy) i chcialem zdwoic skarbonkowe wysilki :)
    W GUPie zalozenie skarbonki bylo latwe (mimo koszmarnego systemu transakcyjnego), w
    GO nie moge tego znalezc...

    --
    pozdr.
    ls