  • 1. Data: 2013-07-17 20:27:37
    Temat: Toyota Bank - zwraca za paliwo
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Może kogoś zainteresuje - 5% zwrotu za paliwo do końca roku. Trzeba mieć
    Toyotę lub Lexusa i konto z karta debetową założyć:

    https://wnioski.toyotabank.pl/formtanszepaliwo.aspx

    PS. Konta za free w TB chyba nie ma, prawda?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2013-07-17 20:45:09
    Temat: Re: Toyota Bank - zwraca za paliwo
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.07.2013 20:27, Michał pisze:
> [...]
    >
    > https://wnioski.toyotabank.pl/formtanszepaliwo.aspx
    >

    > PS. Konta za free w TB chyba nie ma, prawda?

    O, interesujace. Czyli oplaca sie znow zalozyc tam konto na 6 miesiecy.
    Zeby konto bylo za darmo trzeba albo wydac 1000 zl (konto osobiste) albo
    miec saldo 10000 zl (konto enter) a inaczej to 2,5 zl. Biorac pod uwage,
    ze za paliwo bedzie trzeba zaplacic to wyda sie spokojnie.

  • 3. Data: 2013-07-17 22:21:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miec saldo 10000 zl (konto enter) a inaczej to 2,5 zl. Biorac pod uwage,
    > ze za paliwo bedzie trzeba zaplacic to wyda sie spokojnie.

    no 1000 zł to ja na paliwo miesięcznie nie wydaję, ale oferta interesująca

    płaci się za konto czy za kartę?

    teraz mam 3% zwrotu za paliwo, za które zapłacę kartą do Dobrego
    konta...czy dla kolejnych 2% opłaca się założyć konto w TB?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-07-17 23:13:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.07.2013 22:21, RobertS pisze:

    > no 1000 zł to ja na paliwo miesięcznie nie wydaję, ale oferta interesująca

    Zalezy ile aut sie "obsluguje" :)

    > płaci się za konto czy za kartę?

    Za konto.

  • 5. Data: 2013-07-18 00:12:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zalezy ile aut sie "obsluguje" :)

    > Za konto.

    no ja "obsługuję" dwa, ale jedno ma najlepszą ofertę na świecie = kartę
    routex...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-07-23 00:23:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał" 51e6e21a$0$1211$6...@n...neostrada.pl

    > Może kogoś zainteresuje - 5% zwrotu za paliwo do końca roku. Trzeba mieć Toyotę lub
    Lexusa i konto z karta debetową założyć:

    Dobry sposób na zmniejszenie spalania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-08-07 23:42:10
    Od: k...@k...com.pl

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:23:42 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Michaďż˝" 51e6e21a$0$1211$6...@n...neostrada.pl

    Toyot� lub Lexusa i konto z karta debetow� za�o�y�:

    > Dobry spos�b na zmniejszenie spalania.

    Fajne jest to, że do promocji można zapisać się do 30 września 2013 r, ale sama
    promocja trwa od 15 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2% przy sporym tankowaniu
    może mieć znaczenie. Obecnie lokaty są na 1,25%.