  • 1. Data: 2013-07-17 17:30:21
    Temat: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Korzystanie z nowego mbanku to dla mnie jakas truama.
    Czy ktoś moze mi powiedziec, w jaki sposób poszukac cos w historii dalszej
    niz 01.01.2012?

    Panienka z okienka na mlinii przeraziła mnie - powiedziała ze za jakis czas
    wyłączą stary interfejs.... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 2. Data: 2013-07-17 17:45:09
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-07-17 17:30, Budzik pisze:
    > Korzystanie z nowego mbanku to dla mnie jakas truama.
    > Czy ktoś moze mi powiedziec, w jaki sposób poszukac cos w historii dalszej
    > niz 01.01.2012?

    Płatności -> Historia -> Zmień widok (przycisk na wysokości linków:
    "Lista operacji" i "Analiza historii" ale na końcu po prawej)

  • 3. Data: 2013-07-17 17:47:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-07-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Panienka z okienka na mlinii przeraziła mnie - powiedziała ze za jakis czas
    > wyłączą stary interfejs.... :(

    Jak mi wyłączą interfejs z Multi i każą się na to coś przesiąść, to ja zmienię bank.
    :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-07-17 17:48:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Panienka z okienka na mlinii przeraziła mnie - powiedziała ze za
    >jakis czas
    >wyłączą stary interfejs.... :(

    Ale o co tu chodzi z tym "stopniowym wlaczaniem klientom" ?
    Dziwne jakies rozwiazanie, recznie musza zakladac uzytkownikow, dane
    kopiuja czy co ?

    J.

  • 5. Data: 2013-07-17 17:58:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-17 17:48, J.F pisze:

    > Ale o co tu chodzi z tym "stopniowym wlaczaniem klientom" ?
    > Dziwne jakies rozwiazanie, recznie musza zakladac uzytkownikow, dane
    > kopiuja czy co ?

    Pewnie tak, jak z DVB-T. "Od dzisiaj mieszkańcy kolejnych powiatów mogą
    już korzystać z tv cyfrowej." (I tylko cyfrowej, bo analogową żeśmy im
    wyłączyli).
    Tak oto z odbierania ludziom czegoś robi się otrąbiony propagandowy
    sukces waaadzy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-07-17 19:45:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:58:31 +0200, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > wyłączyli).
    > Tak oto z odbierania ludziom czegoś robi się otrąbiony propagandowy

    Tyle, że TV cyfrowa poza koniecznością posiadania dekodera ma praktycznie
    same zalety.

    IMO los starych interfejsów jest przesądzony - taniej pilnować jednego
    narzędzia, niż trzech (+ Multi).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2013-07-17 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale o co tu chodzi z tym "stopniowym wlaczaniem klientom" ?
    > Dziwne jakies rozwiazanie, recznie musza zakladac uzytkownikow, dane
    > kopiuja czy co ?

    Nie, chodzi o to, ze obecnie mozna nadal korzystac ze starego.
    Boje sie, ze stary zlikwidują i zostanie tylko ten nowy potworek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 7. Data: 2013-07-17 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak mi wyłączą interfejs z Multi i każą się na to coś przesiąść, to ja
    > zmienię bank. :)

    Powziąłem podobną decyzję.
    A tak chwaliłem mbank za czytelny interfejs...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 9. Data: 2013-07-17 20:54:38
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-07-17 20:00, Budzik wrote:

    > Nie, chodzi o to, ze obecnie mozna nadal korzystac ze starego.
    > Boje sie, ze stary zlikwidują i zostanie tylko ten nowy potworek...

    I jeszcze przed VNC / RDP-a jak to wolno dziala!

    ps. po co integracja banku z facebookiem lub moje zdjecie?

    --
    tyran

  • 10. Data: 2013-07-17 22:33:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 18:00:37 +0000, Budzik napisał(a):

    > Nie, chodzi o to, ze obecnie mozna nadal korzystac ze starego.
    > Boje sie, ze stary zlikwidują i zostanie tylko ten nowy potworek...

    Pisałem już kiedyś, że IMO prędzej czy później pójdzie pod młotek stary
    interface, bo szkoda będzie kasy na jego utrzymanie, że o rozwijaniu już
    nie wspomnę. Coś jak akcja listy haseł jednorazowych i SMS. Ja na
    szczęście trzymam mbąka z przyzwyczajenia, więc jak trzeba będzie zamknąć
    to płakać nie będę.

    --
    xbartx