  • 1. Data: 2013-07-18 12:45:23
    Temat: Karta dla małolata do Francji
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    Młoda wyjeżdża na Lazurowe Wybrzeże. W tej chwili ma kartę DB VE, czy
    warto ją zmienić/dołożyć na jakąś inną - np. z opcją darmowych wypłat, o
    ile jest w ogóle taka dla małoletnich?

  • 2. Data: 2013-07-18 14:59:13
    Temat: Re: Karta dla małolata do Francji
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Młoda wyjeżdża na Lazurowe Wybrzeże. W tej chwili ma kartę DB VE, czy
    > warto ją zmienić/dołożyć na jakąś inną - np. z opcją darmowych wypłat, o
    > ile jest w ogóle taka dla małoletnich?

    Nie wiem czy jest dla nieletnich,
    ale zainteresuj sie karta EUR Alior Kantor.
    ZTCP Jedna wyplata w miesiacu gratis,
    ale karta+rachunek w EUR, wiec omijasz
    przewalutowanie (poza tym kiedy wymieniasz PLN/EUR).

  • 3. Data: 2013-07-18 19:37:25
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-07-18 14:59, xcpy pisze:

    > Nie wiem czy jest dla nieletnich,
    > ale zainteresuj sie karta EUR Alior Kantor.
    > ZTCP Jedna wyplata w miesiacu gratis,
    > ale karta+rachunek w EUR, wiec omijasz
    > przewalutowanie (poza tym kiedy wymieniasz PLN/EUR).

    Dziękuję, rozeznam.

  • 4. Data: 2013-07-18 22:40:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 19:37:25 +0200, Aicha napisał(a):

    > Dziękuję, rozeznam.

    Propozycja z kantorem chyba najlepsza. O ile z bankomatu to nie będzie
    problemu na kogo jest karta, to o tyle już przy płatności może być
    gorzej. Karta DB raczej za dobry przeliczników nie ma, więc tutaj Alior
    kantor wygrywa.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-07-19 10:04:02
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Aicha wrote:
    > Młoda wyjeżdża na Lazurowe Wybrzeże. W tej chwili ma kartę DB VE, czy
    > warto ją zmienić/dołożyć na jakąś inną - np. z opcją darmowych wypłat, o
    > ile jest w ogóle taka dla małoletnich?

    http://allegro.pl/karta-prepaid-walutowa-eur-wakacje
    -za-granica-i3390772704.html

  • 6. Data: 2013-07-19 11:13:39
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" <o...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://allegro.pl/karta-prepaid-walutowa-eur-wakacje
    -za-granica-i3390772704.html

    Minus to opłata 2.5 euro za wypłatę z bankomatu za granicą, ale jest to
    przynajmniej prepaid "bezosobowy". Walutę można przelać z aliorowego kantoru
    albo wpłacić w gotówce w BZWBK.

  • 7. Data: 2013-07-20 15:19:46
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-07-18 22:40, xbartx pisze:

    > Karta DB raczej za dobry przeliczników nie ma, więc tutaj Alior
    > kantor wygrywa.

    A jak wygląda na tle DB zwykła karta Syncowa?

  • 8. Data: 2013-07-22 08:52:14
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > A jak wygląda na tle DB zwykła karta Syncowa?

    Ciemniej, znacznie ciemniej - karta DB jest jasno-niebieskawa
    a syncowa ciemniejsza, w polowie czarna.

    Powazniej - rozumiem, ze o DB czytalas,
    wiec jaki to problem zrobic to samo dla Synca:
    http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prow
    izji.pdf
    ?

  • 9. Data: 2013-08-23 23:49:52
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-07-18 12:45, Aicha pisze:

    > Młoda wyjeżdża na Lazurowe Wybrzeże. W tej chwili ma kartę DB VE, czy
    > warto ją zmienić/dołożyć na jakąś inną - np. z opcją darmowych wypłat, o
    > ile jest w ogóle taka dla małoletnich?

    Dziecię już wróciło. Do wypłat z bankomatu dostała moją Syncową, na
    zakupy DB. Teraz trzeba się przejść do DB i oddać kartę ;)

    Ktoś może używa Wrocławskiej karty miejskiej BZ WBK i może o niej
    napisać słówko?