  • 1. Data: 2007-05-05 21:34:17
    Temat: [gdzie] zestawienie cen mieszkan w Polsce i zagranica
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Gdzie znajde jakies dobre zestawienie sredniej ceny metra kwadratowego
    mieszkania w Polsce i zagranica? Wrzucilem na google, ale wyrzuca mi sporo
    roznych linkow na te tematy, ale bez porzadnego zestawienia. Moze ktos
    widzial cos takiego?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 2. Data: 2007-05-06 10:01:09
    Od: "Andrzej" <2...@v...pl>

    W Wilnie średnia cena metra 7500 litów czyli troche więcej niż 8500 złotych
    W starym mieście 10 200 lt czyli około 12 000 PLN
    Na obrzeżach 5200 lt czyli ok. 6000 PLN
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej

  • 3. Data: 2007-05-06 18:18:47
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >W Wilnie średnia cena metra 7500 litów czyli troche więcej niż 8500 złotych

    Dzieki. W Warszawie prasa podaje, ze srednia cena okolo 8 tys. zl.

    Bylbym jednak najbardziej ciekaw cen zachodnich. Ostatnio gdzies czytalem,
    ze srednia cena metra kwadratowego w Wawie zbliza sie do tej w Berlinie czy
    Madrycie.

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 4. Data: 2007-05-07 14:31:33
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze srednia cena metra kwadratowego w Wawie zbliza sie do tej w Berlinie

    taaa.
    W porównaniach używa się mieszkanie wysoki standard centrum W-wy, i totalne
    wygwizdowo niby Berlin. W centrach miast ceny to kosmos, czasem kilkukrotnie
    wyższe niż na obrzeżach.

    A.

  • 5. Data: 2007-05-07 23:22:44
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    totalne
    > wygwizdowo niby Berlin. W centrach miast ceny to kosmos, czasem

    A mozesz konkretniej prosze?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 6. Data: 2007-05-08 07:37:43
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czytalem,

    > totalne
    > kilkukrotnie
    >
    > A mozesz konkretniej prosze?

    czesto bedac za granica ogladam sobie ceny nieruchomosci w biurach czy w
    gazetach. Tak na oko wyglada na to ze podobne nieruchomosci kosztuja
    podobnie co w polsce tyle ze w walucie danego kraju, np. maly domek pod
    Genewa cena 850tys CHF, mieszkanie w Zurichu 700tys CHF, willa w Berlinie
    2mln EUR, na moje oko ceny sa przynajmniej 2-3x wyzsze niz w Polsce, zreszta
    na zachodzie powszchne jest branie kredytow 40-50 letnich co dopiero zaczyna
    sie w Polsce albo zycie przez caly czas w wynajmowanych mieszkaniach. Bardzo
    malo mlodych ludzi na zachodzie zyje we wlasnych mieszkaniach, z roznych
    wzgledow - np. dopiero po ustabiliozwaniu moga inwestowac w mieszkanie bo
    wiedza gdzie chca mieszkac, a niektorzy zakladaja dluzsza mobilnosc i dlugo
    nie nabywaja mieszkania.