  • 1. Data: 2007-05-05 19:00:46
    Temat: Re: Gra na giełdzie
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Postanowiłem trochę grosza stracić na giełdzie, założyłem
    > sobie konto za pośrednictwem Mbanku. Wszystko było
    > ładnie, tylko cały mój zysk z wpłaconych 400pln :) zjadła
    > prowizja od każdej transakcji. Traktuje to bardziej jako
    > zabawę, mozecie polecić jakiś bank, który za załózmy
    > roczna opłatę nie bedzie pobierał prowizji,
    > albo żeby było taniej niz w Mbank?

    Nie ma takiej mozliwosci.
    400pln to za malo nawet na 'stracenie' ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2007-05-05 19:15:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.05.2007 Ela <e...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > zabawę, mozecie polecić jakiś bank, który za załózmy
    > roczna opłatę nie bedzie pobierał prowizji,

    W mBanku prowizje są najmniejsze z możliwych. Taniej chyba nigdzie nie ma,
    przynajmniej przy tych kwotach (obracając milionami miesięcznie można
    negocjować prowizje)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-05-05 19:18:20
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    > Nie ma takiej mozliwosci.
    > 400pln to za malo nawet na 'stracenie' ;-)

    Szkoda, w takim razie muszę wiecej zarabiać :)
    R.

  • 5. Data: 2007-05-05 20:25:40
    Od: RS <r...@t...pl>

    Ela pisze:
> [...]
    > zabawę, mozecie polecić jakiś bank, który za załózmy
    > roczna opłatę nie bedzie pobierał prowizji,

    O ile dobrze pamiętam prowizja w mBanku wynosi 0,39%. Tak więc aby
    prowizja od transakcji była równa minimalnej (5zł) to musisz dokonać
    zakupu za przynajmniej 1282,05 (5/0,0039). Całkowity koszt operacji to
    1287,05 (wraz z prowizją). Przy sprzedaży musisz już policzyć sam żeby
    sprzedając akcje po wyższej cenie niż kupiłeś nie stracić na operacji
    przez prowizję :)

    R.S.

  • 6. Data: 2007-05-05 21:57:26
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabawę, mozecie polecić jakiś bank, który za załózmy
    > roczna opłatę nie bedzie pobierał prowizji,

    Faktycznie 400 zł to można tylko stracić. Ewentualnie mogłabyś
    zastosować strategię "kup i za pięć lat popatrz co z tego wyszło". Ale
    chyba znasz przyjemniejsze sposoby na stracenie tej sumy? :-)
    Maciek
    -----------
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 7. Data: 2007-05-06 07:14:12
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Maciej Laskowski napisał(a):

    > Faktycznie 400 zł to można tylko stracić. Ewentualnie mogłabyś
    > zastosować strategię "kup i za pięć lat popatrz co z tego wyszło". Ale
    > chyba znasz przyjemniejsze sposoby na stracenie tej sumy? :-)

    Kup i za 5 lat zobacz, że 3 i 2 lata temu miałbyś 20 razy więcej, a
    obecnie masz 10 tazy mniej. Wniosek: potrzymaj jeszcze drugie 5 lat :-)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2007-05-07 10:27:07
    Od: Koniu <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowizja od transakcji była równa minimalnej (5zł) to musisz dokonać
    > zakupu za przynajmniej 1282,05 (5/0,0039). Całkowity koszt operacji to

    Pochwale sie, a co tam ;-)

    Gralem za 1000 zl i przez 3 miesiace z mbanku i ugralem 300zl. To byl
    moj debiut, potem wydalem wszystko na studia.

    Fakt ze im wiecej sie szarpalem tym wiecej tracilem na prowizjach ;)

    Pozdrawiam ;)